کرمان؛

معرفی دو شهرستان استان کرمان به عنوان شهر بدون مددجو

با توانمندسازی مددجویان دو شهرستان استان، تا پایان امسال این شهرستان ها را به عنوان پایلوت شهرستان های بدون مددجو در کشور معرفی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمید کریمیان زاده ، قائم مقام مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان در دو بعد فرهنگی و اقتصادی از اهداف اساسی کمیته امداد است، گفت: به دنبال این هستیم با توانمندسازی مددجویان دو شهرستان استان، تا پایان امسال این شهرستان ها را به عنوان پایلوت شهرستان های بدون مددجو در کشور معرفی کنیم.

همچنین با حضور قائم مقام کمیته امداد استان، امام جمعه انار و فرماندار این شهرستان یدالله دلفاردی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد انار معرفی شد.

وی در این آیین تغییر و تحول در هر اداره ای را یک امر ضروری و لازم دانست و گفت: با تغییر و تحول فرصت به یک فرد دیگر داده می شود تا توانایی ها، خلاقیت ها و نوآوری های خود را در جهت اهداف سازمان تسریع دهد.

کریمیان زاده تاکید کرد: مدیران باید از مقام مدیریتی خود به عنوان یک امانت باارزش ونفیس که جزء سرمایه زندگی شان است مراقبت کنند.

وی از مدیر جدید کمیته امداد شهرستان انار خواست ضمن تعامل وهمکاری با ادارات ودستگاه های اجرایی استان وپایبندی به ارزش های اسلامی، اهتمام جدی در رسیدگی به حل مسائل ومشکلات نیازمندان و محرومان داشته باشد.

گفتنی است: شهرستان انار و کوهبنان تا پایان امسال به عنوان شهر مددجو معرفی می شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار