کرمانشاه ؛

کرمانشاه در جایگاه یازدهم کشور ازلحاظ علمی

اولین نشست دانش آموزان دختر مننتخب شورای دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه خطاب به دختران دانش آموز بر لزوم خود باوری زنان تاکید کرد و گفت: شما زنان و دختران این مرز و بوم باید خودتان را باور کنید و برای حضور مفید و موثر در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی تلاش کنید.

وی افزود: برخی از زنان می توانند بسیار توانمند تر از مردان باشند و شایستگی های افراد می توانند تعیین کننده برتری  باشد.همان گونه که زنان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب داشتند باید هم اکنون نیز اجازه دهیم توانمندی هایشان را بروز دهند و زمینه را برای رشد و شکوفایی آنها فراهم کنیم.

این مسوول در ادامه نشست در پاسخ به برخی از پرسش های دانش آموزان در زمینه کمبود امکانات مدارس و رتبه علمی استان گفت: طبق بررسی های کارشناسان، استان کرمانشاه از نظر علمی در رتبه یازدهم کشور قرار دارد و در بخش رتبه های تک رقمی کنکور در جایگاه دهم ایستاده است که با توجه به امکانات موجود این رتبه بسیار امیدوار کننده است .


وی همچنین افزود: در سال 92 تنها یک هزار و 735 کلاس هوشمند داشتیم که با وجود کمبود بودجه این تعداد اکنون به 4 هزار کلاس افزایش یافته است اما برای رسیدن به تعداد مطلوب فاصله داریم و خانواده ها می توانند با کمک به مدارس فرزندان خود به ساخت کلاس های هوشمند سرعت ببخشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار