کاخ سفید روسیه را مقصر طولانی شدن جنگ حلب دانست

جان کربی ادعا کرد: اقدامات روسیه در حلب سبب طولانی‌تر شدن جنگ داخلی در سوریه می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای پی تی ان لایو، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: روس ها امروز اعلام کردند که آتش بس و موضوع توقف خصومت ها را تمدید کرده اند، واکنش شما به این موضوع چیست؟، گفت: من گزارش های مربوط به این موضوع را دیده ام. ما باید ببینیم که چه روی خواهد داد.

وی مدعی شد: آنچه روسها انجام می دهند سبب جذب عناصر افراطی بیشتر به سوریه خواهد شد. آنچه آنها انجام می دهند سبب می شود تا مخالفان (تروریست های تکفیری) در مبارزه خود سرسخت تر شوند و رسیدن به راه حلی سیاسی برای جنگ داخلی را به تعویق می اندازد. روس ها بخشی از گفتگوهایی هستند که هم اکنون در ژنو در جریان است.

این مذاکرات چندجانبه ادامه دارد و روس ها بخشی از آن هستند. من به شما این اطمینان را می دهم که مهمترین موضوع در این مذاکرات موضوع توقف خصومتها است. آنها تلاش می کنند که خشونت ها متوقف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
هردوشریک دزدورفیق غافله هستیدوپایان جنگ دردیارمسلمین اصلابه نفعتان نیست وبامشغول نگه داشتن مسلمین درجنگ خطرراازخوددوروثروت مسلمین رابه تاراج میبریدوبهترین شناخت ازجنگ افروزی آمریکاوشوروی راامام راحل داشتندوبس...
آخرین اخبار