گروه F لیگ قهرمانان اروپا

تساوی پرگل کهکشانی ها در ورشو/صعود دورتموند با پیروزی مقابل اسپورتینگ

در گروه F لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید به مصاف لژیا ورشو و دورتموند به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه F لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید به مصاف لژیا ورشو و دورتموند به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت.

رئال مادرید در لهستان مهمان لژیا ورشو بود که در نهایت با نتیجه پرگل سه بر سه مقابل این تیم متوقف شد.

در همان ثانیه های نخست مسابقه گرت بیل یک سوپر گل زد. توپ از سمت راست ارسال شد و پشت محوطه جریمه رونالدو با ضربه سر روی توپ اثر گذاشت و توپ را به سمت چپ برای گرت بیل فرستاد و ستاره ولزی با یک شوت والی زیبا دروازه لژیا را باز کرد.

دقیقه 35 رئال مادرید توسط کریم بنزما به گل دوم رسید. یک کار تیمی زیبای از رئال مادرید. کواچیچ با یک پاس خوب بیل را صاحب توپ کرد. بیل توپ را به بنزما رساند و مهاجم فرانسوی با یک ضربه زیبا دروازه لژیا را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 40 میزبان به گل اول رسید. اوجیجا در میانه های میدان صاحب توپ شد و پس از عبور کردن از کواچیچ، با یک ضربه فوق العاده توپ را گوشه بالای چپ دروازه رئال مادرید فرستاد.

دقیقه 58 دروازه رئال مادرید  برای دومین بار هم باز شد؛ رادوویچ پشت محوطه صاحب توپ شد و پس از کمی پیش روی، با نوک پا به توپ ضربه زد که ناواس به راحتی دروازه خود را باز شده دید؛

دقیقه 83 لژیا ورشو به گل سوم دست یافت. اوجیجا از سمت راست حرکت کرد و توپ را به پریوویچ و او نیز توپ را به رادوویچ پاس داد و مهاجم لژیا با یک ضربه زیبا دور از دستان ناواس دروازه رئال مادرید را باز کرد.

دقیقه 85 گل تساوی برای رئال مادرید به ثمر رسید.. کارواخال از سمت راست حرکت کرد و خود را به زمین لژیا رساند و میان مدافعان توپ را به کواچیچ سپرد و هافبک کروات با یک ضربه زیبا دروازه لژیا را باز کرد.

در نهایت این مسابقه پرگل در شب پراشتباه مدافعان رئال مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

گروه اف////کار نشه
در دیگر مسابقه این گروه دورتموند در وستفالن میزبان اسپورتینگ بود که با یک گل به برتری رسید.

دقیقه 12 زنبورها تک گل مسابقه را به ثمر رساندند. پاس بلند سوکراتیس در محوطه حریف به پولیشیچ رسید، پولیشیچ با یک پاس توپ را به گوتسه رساند و گوتسه نیز گینتر را در سمت راست خط حمله دورتموند صاحب توپ کرد، ارسال گینتر با ضربه سر آدرین راموس تبدیل به گل شد.
تساوی پرگل کهکشانی ها در ورشو/صعود دورتموند با پیروزی مقابل اسپورتینگ
دورتموند با این پیروزی 10 امتیازی شد و صعودش را قطعی کرد. رئال نیز با هشت امتیاز دوم است.اسپورتینگ با سه و لژیا با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار