گروه E لیگ قهرمانان اروپا

شکست تاتنهام در ویمبلی/صدرنشینی موناکو با پیروزی پرگل مقابل زسکا

در گروه E لیگ قهرمانان اروپا تیم موناکو به مصاف زسکامسکو و تاتنهام به دیدار بایرلورکوزن رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه E لیگ قهرمانان اروپا تیم موناکو به مصاف زسکامسکو و تاتنهام به دیدار بایرلورکوزن رفت.

تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی میزبان بایر لورکوزن بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر از این تیم شکست خورد.

تک گل لورکوزن را کوین کمپل دقیقه 65 به ثمر رساند.این بازیکن روی غفلت و اشتباه مدافعان تاتنهام، با یک ضربه پای راست از پشت محوطه شش‌قدمِ تاتنهام، دروازه هوگو لوریس را باز کرد.

شکست تاتنهام در ویمبلی/صدرنشینی موناکو با پیروزی پرگل مقابل زسکا

در دیگر مسابقه این گروه موناکو میزبان زسکامسکو بود که در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد.

دقیقه 12 تیم موناکو که بازی را بهتر آغاز کرده بود، یک ضربه آزاد به دست آورد. این توپ توسط مدافعان زسکا به خوبی دفع نشد و در فضایی خالی نصیب والر ژرمان شد تا او با کنار زدن آکنفیف سنگربان ملی پوش حریف، دروازه تیم مهمان را باز کند.

دقیقه 29 ، شاگردان لئوناردو یاردیم روی یک ضد حمله و ارسال بنجامین مندی از سمت چپ به گل رسیدند؛ فالکائو که در فضای خالی انتظار توپ را می کشید، با یک ضربه نرم به سمت تیر دورتر، حساب کار را 2-0 کرد.

دقیقه 41 یک و دوی ریز و سرعتی رادامائل فالکائو و والر ژرمان در نزدیکی های دروازه حریف، تغییر مسیر مهاجم کلمبیایی موناکو را برابر ورنبلوم در پی داشت تا در نهایت با یک ضربه بغل پای خوب، فالکائو دومین گل خودش و سومین گل تیمش را در این دیدار به ثمر برساند.
شکست تاتنهام در ویمبلی/صدرنشینی موناکو با پیروزی پرگل مقابل زسکا
در جدول این گروه ، موناکو با هست و لورکوزن با شش امتیاز اول و دوم اند.تاتنهام با چهار و زسکا با دو نیز در رده های بعدی هستند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار