چراغ سبز مورینیو برای ماندن شواینی

سرمربی تیم منچستریونایتد با ماندن هافبک آلمانی این تیم در جمع سرخ پوشان موافقت کرد.

هافبک آلمانی منچستریونایتد که فصل گذشته 31 بار برای این تیم به میدان رفت در این فصل به تیم های زیر 21 و 23 سال تبعید شده و با آنها تمرین می کرد و حتی نام او از فهرست یونایتدها برای بازی های لیگ اروپا خط خورد.اما او به تازگی اجازه یافته به تمرینات این تیم برگردد و حالا مورینیو با ماندن او تلویحا موافق است.
مورینیو گفت: در مقطعی از فصل قرار داریم که بازیکنان باید به سختی تمرین کنند. بازگشت او به تمرینات از لحاظ انسانی و حرفه ای کاری صحیح بود و حالا شوانی بهتر می تواند در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. اگر او بخواهد اینجا بماند، ما یک گزینه دیگرهم در خط میانی خواهیم داشت. البته ما در میانه میدان همانند دفاع مشکل نداریم اما بودن او حق انتخاب بیشتری به ما می دهد.
مورینیو افزود: شواین اشتایگر بازگشته است. ما این تصمیم را پنج شنبه گذشته گرفتیم. او را جمعه مطلع کردیم تا بتواند روز دوشنبه با تیم تمرین کند. 
ما در موقعیتی در فصل هستیم که تمرین با تمام بازیکنان سخت است. در بعضی از مقاطع تعدادی از بازیکنان به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج می شوند. خیلی از موارد به سراغ آکادمی می رویم تا از بازیکنان جوان استفاده کنیم.
با نگاه کردن به باستین و روش تمرینی حرفه ای او با مربیان باعث شد به این فکر بیافتیم که بازگرداندن او به تیم یک تصمیم انسانی و حرفه ای است و اگر هم بخواهد باشگاه را ترک کند، آماده تر خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار