یزد؛

بازدیدو قول حمایت ازتکواندوکاران

دبیر هیات تکواندو استان یزداز نزدیک با مسائل و مشکلات تکواندوی این شهرستان آشنا شد و قول حمایت از سوی هیات تکواندوی استان را به آنان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علی میرزاییان دبیر هیات تکواندو استان یزد، با بازدید از خانه تکواندو شهرستان تفت، از نزدیک با مسائل و مشکلات تکواندوی این شهرستان آشنا شد و قول حمایت از سوی هیات تکواندوی استان را به آنان داد.

علی میرزاییان، دبیر هیات تکواندوی استان یزداز خانه تکواندوی شهرستان تفت با حضور رئیس هیات تکواندو شهرستان تفت، محسن فلاح مربی این شهرستان، مجتبی آقارضایی بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات تکواندو این شهرستان آشنا شد.

وی در حاشیه این دیدار گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که تکواندو در این شهرستان دارد، هیات تکواندوي استان یزد برای ارتقای این رشته المپیکی در شهرستان یزد، کمک‌های بسیاری را انجام می ‌دهد.

خانه تکواندوی شهرستان تفت با مربیگری مجتبی آقارضایی و آزیتا زارع از سال 1395 آغاز به فعالیت کرده است و در این فاصله کوتاه فعالیت خود، میزبان دو دوره مسابقات جام باشگاه های استان یزد و مسابقات چهارجانبه استانی بوده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار