بيانيه شورای نگهبان به مناسبت يوم الله 13 آبان؛

مردم ایران استوارتر از همیشه در راهپیمایی 13 آبان حضور می‌یابند


شورای نگهبان در بیانیه‌ای اعلام کرد: امسال مردم غيور و استكبارستيز ايران اسلامی به ويژه دانش آموزان و دانشجويان، استوارتر از هميشه در راهپیمایی 13 آبان حضور می‌یابند.


مردم ایران استوارتر از همیشه در راهپیمایی 13 آبان حضور می‌یابندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، شوراي نگهبان در بيانيه‌اي 13 آبان سالروز تسخير لانه جاسوسي و روز دانش آموز را گرامي داشت.

متن بيانيه اين شورا به شرح ذيل است:
 
بسم‌ا... الرحمن الرحيم
 
13 آبان ماه يادآور سه واقعه مهم در تاريخ انقلاب اسلامي است كه هر يك از آنها سند غرور آفريني از روحيه استكبارستيزي ملت غيور ايران اسلامي و نقطه عطفي در تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامي به شمار مي‌روند.

حضرت امام خميني (ره) در سال 1343 در واكنش به تصويب قانون ننگين كاپيتولاسيون فرياد استكبارستيزي سر داد و رژيم ستمگر پهلوي براي جلوگيري از افشاگري رهبر انقلابي مردم، ايشان را تبعيد كرد. در سال 1357 دانش آموزان انقلابي در تداوم راه رهبر الهي خود در مقابل رژيم منحوس پهلوي ايستادگي كرده و با نثار خون خود، نهال نوپاي انقلاب را آبياري و زمينه به ثمر نشستن آن در بهمن‌ ماه را فراهم كردند.

در اولين سالروز استكبارستيزي دانش آموزان، پس از پيروزي انقلاب اسلامي، بار ديگر شور انقلابي مردم مسلمان ايران غليان نمود و با تسخير لانه جاسوسي آمريكاي جنايتكار، ضمن تأكيد بر عزم ملت مسلمان ايران در استكبارستيزي، الگويي كامل را به ساير ملل و مردم آزادي‌خواه و ستم‌ديده جهان معرفي كرد.

اكنون در آستانه 13 آبان، مردم آزاده جهان روز به روز نسبت به جنايات قدرت‌هاي استكباري به ويژه شيطان بزرگ آمريكا آگاه‌تر شده‌ و از سياست‌هاي كثيف آنها عليه بشريت ابراز انزجار مي‌كنند.

برخي از فريب‌خوردگان و شيفتگان غرب در داخل كشور نيز كه به ارتباط با آمريكا دل خوش كرده بودند، با بد عهدي‌هاي مكرر آمريكا اميدهايشان به يأس تبديل شده است.

امسال مردم غيور و استكبارستيز ايران اسلامي به ويژه دانش آموزان و دانشجويان، استوارتر از هميشه با حضور پر شور در راهپيمايي 13 آبان بر ادامه راه استكبارستيزي تأكيد كرده و ضمن اعلام حمايت از كودكان و دانش آموزان بي دفاع يمن، فلسطين و سوري‍ه، اعلام مي‌دارند كه پيرو اهداف والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و تحت مواضع حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي، تا زماني كه نظام ستمگر و ظالم آمريكا در سياست‌هاي مستكبرانه خود تغييري ندهد، محكم‌تر از هميشه فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل سر خواهند داد.

اعضاي شوراي نگهبان ضمن گرامي‌داشت اين روز الهي، ضمن تبريك و تهنيت به ملت ايران اسلامي و به ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان، اميداور است كه به زودي زود، با بيداري و هوشياري ساير ملل، شر قدرت‌هاي استكباري به خودشان بازگشته و زمينه ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) و تشكيل حكومت عدل الهي در سراسر جهان فراهم آيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار