گرگان؛

استفاده از ظرفیت‎های بین استان‎ها در جهت توسعه و رشد

استاندار گلستان گفت: باید از ظرفیت‎های بین استان‎ها در جهت توسعه و رشد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دکتر حسن صادقلو در جلسه کارگروه معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع منطقه یک کشوری؛ که در گرگان برگزار شد گفت: باید تلاش کنیم در این کارگروهها تنها نگاه مطالبه از دولت نداشته باشیم و از ظرفیتهای بین استانها در جهت توسعه و رشد استفاده کنیم.

استاندار گلستان افزود: باید با توجه به جایگاه معاونت امور هماهنگی شرح وظایفی برای این معاونت قائل شویم تا اقدامات این معاونت به تصمیماتی تحول زا در حوزه اقتصاد بدل شود.

وی ادامه داد: ضمانت اجرایی مصوبات کارگروه از اهمیت بالایی برخوردار است و این کارگروه باید به مسائل مهم منطقهای در حوزه اقتصاد ، جذب سرمایه، و مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی بپردازد.

صادقلو با اشاره به شعار دولت الکترونیک اضافه کرد: شعار دولت الکترونیک آنچنان که باید و شاید اتفاق نیفتاده و این مسئله باید مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و می تواند به عنوان یکی از سرفصل های این کارگروه باشد.

استاندار گلستان با اشاره به 8 استان حاضر در این کارگروه گفت: گلستان در قالب تفاهمنامهای با استان آذربایجان شرقی اقدام به تبادل دانش فنی کرده است و مقرر شده گلستان بتواند از سر ریز سرمایهگذاری و سرمایهگذاران که موضوع سرمایهگذاری آنها با گلستان تناسب دارد بهرهگیری کند و این مسئله در این کارگروه نیز می تواند مورد توجه قرار داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مسئله روابط عمومی ها اشاره کرد و یادآور شد: نقش روابط عمومیها در بدنه وزارت کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اهمیت اطلاعرسانی خدمات دولت نیاز است در چارت اداری مورد بازنگری قرار گیرد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.