شیراز؛

واگذاری مسؤولیت ‌های اجرایی به جوانان

امام‌ جمعه لارستان، خواستار واگذاری مسؤولی ت‌های اجرایی به جوانان در کارهای فرهنگی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسؤول کانون‌ های فرهنگی مساجد لارستان با اشاره به بیانات رهبری در مورد اهمیت کانون‌ های فرهنگی، گفت: فعالیت نمایندگی کانون مساجد در لارستان از سال 92 مصوب و از سال 93 با 37 کانون کار خود را آغاز کرد.
حجت اخوت با اشاره به جایگاه مطلوب لارستان در سطح استان فارس، افزود: اکنون بیش از 80 کانون ثبت‌ شده یا در حال ثبت در شهرستان لارستان وجود دارد که از این تعداد پنج کانون فرهنگی مربوط به دانشگاه‌ های مستقر است.
امام‌جمعه لارستان در سخنانی با برشمردن فعالیت ‌های فرهنگی در مساجد و با استناد به آیات قرآن، گفت: ارائه فعالیت‌های فرهنگی به سمت‌ و سوی مناسب سوق داده شود.
حجت‌الاسلام مختار موسوی ادامه داد: آگاه‌ سازی جامعه، تعامل و همکاری در کارهای نیکو، هدایت‌ گری افکار و اعتقادات مردم و بخصوص جوانان ازجمله وظائف کانون‌ هاست.
وی با اشاره به اینکه باید در کارهای فرهنگی با استفاده از ابزارهای مختلف و نوین متناسب با سلیقه جوانان فعالیت داشت، تصریح کرد: ارتباط مستمر با جوانان، دخالت دادن و محول کردن مسؤولیت‌ های اجرایی فرهنگی به جوانان، بهره‌ گیری از ظرفیت فضای مجازی سرلوحه کانون‌ های فرهنگی باشد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار