صانعی: بازی با روسیه به شناخت کادر فنی از بازیکنان کمک بسزایی می کند

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: اردوهای تیم ملی در سه روز پایانی هفته تا آخر اسفند ماه برگزار می شود.

صانعی: بازی با روسیه به شناخت کادر فنی از بازیکنان کمک بسزایی می کندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛علی صانعی- سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: برنامه های این تیم به صورت کامل طراحی شده و در اختیار کمیته فنی و توسعه قرار خواهد گرفت تا بتوانیم آنها را به مرحله اجرا بگذاریم. در قدم اول  در ادامه فعالیت‌ها و استعدادیابی‌هایی که ناظم‌الشریعه و همکارانش انجام داده‌اند، هفته بعد در تبریز جشنواره ای را برگزار خواهیم کرد  و 150 بازیکن را که در رده سنی زیر 20  سال هستند زیر نظر خواهیم گرفت. 

وی افزود: برنامه‌ بعدی ما دعوت از بازیکنانی است که در لیگ برتر و لیگ یک بازی کردند ولی تاکنون به تیم ملی دعوت نشده‌اند، آنها را دعوت خواهیم کرد و زیر نظر خواهیم گرفت. اگر این مسابقات انجام شود در سه مرحله اردوی تدارکاتی آنها را زیر نظر می گیرم و برترین های نهایی را به تیم ملی دعوت می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به این که این رده زیر 20 است و  ملی پوشان امتحان دارند، اردوها در اخر هفته برگزار می شود که از  دی تا اسفند مرتبا هر هفته در سه روز پایانی بازیکنان تمرینات خود را برگزار می کنند.

وی از برگزاری بازی تدارکاتی و  رایزنی با کشور های مختلف خبر داد وگفت:  قرار است تا با تیم فرانسه زیر21 سال در فروردین ماه به رقابت بپردازیم. همچنین پیشنهاد بازی با کشورهایی همچون  تایلند،ژاپن،اسلونی و  چمهوری چک را داده ایم. بازیکنان نیاز دارند تا در مسابقات دوستانه حضور داشته باشند و تجربه کسب کنند.
وی در پایان بیان کرد: همچنین قرار است تا با تیم زیر 20 سال روسیه نیز دیدار تدارکاتی داشته باشیم که این بازی کمک بسزایی به آماده سازی بازیکنان و شناخت هر چه بیشتر کادر فنی از ملی پوشان می کند. ما نزدیک به یک سال از دیگر تیم ها عقب هستیم ژاپن از یک سال پیش تیمش را بسته و تمرینات مستمر در کنار بازیهای تدارکاتی را برگزار می کند. امیدوارم با اجرای برنامه های خود بتوانیم تیم آماده ای را به مسابقات فوتسال اعزام کنیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار