مخالفت والدین با ازدواج عامل انتشار تصاویر خصوصی

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان که به دلیل اختلافات خانوادگی اتفاق افتاده بود خبر داد.

مخالفت والدین با ازدواج عامل انتشار تصاویر خصوصیبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد جمالی در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره مرجوعه متضمن به دستور مقام محترم قضایی و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در شبکه اجتماعی تلگرام توسط فرد یا افرادی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی مراتب در کوتاه ترین زمان در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با بررسی های فنی و تحقیقات لازم متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرگرد جمالی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه دخالت در بزه انتسابی شد ولی پس از مواجهه با مستندات ارائه شده به بزه ارتکابی معترف و اظهار کرد: شاکی نامزدم بوده و هم اکنون به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده خانواده ایشان با ازدواج ما مخالف کرده و من نیز به قصد انتقام جویی تعدادی از تصاویر خصوصی وی را که در اختیار داشتم به خاطر تسلیم کردن خود و خانواده‌اش در برابر خواسته‌ام که ازدواج بود در تلگرام به اشتراک گذاشتم و اینک از کرده خود پشیمانم.

این مقام انتظامی با اشاره به این‌که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد یادآور شد:  کاربران دقت داشته باشند که عکس‌های شخصی خود را در تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات الکترونیکی نگهداری نکنند و از در اختیار قرار دادن آن‌ها به سایر افراد حتی نزدیکان خود اجتناب نمایند چرا که ممکن است افرادی که با ایشان رابطه کاری یا دوستی دارد موجبات آشنایی و اعتماد را فراهم ساخته و در کوچکترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام‌گیری اقدام به انتشار تصاویرشان کنند.

سرگرد جمالی در پایان گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی به این پلیس اعلام نمایند.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ازدواج ، عامل ، والدین ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار