پیامک‌های دریافتی1395/08/12

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوازدهم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


سلام
من شهروند زرندی هستم از استان کرمان.الان نزدیک به دوهفته است که هر روز حداقل حدود ۵ زلزله در این شهر اتفاق می افتد.قبلا هم در سال ۸۳ در این شهر زلزله رخ داد و عده ای کشته شدند‌.با وجود اینکه این شهر زلزله خیز است و رخ دادن حدود ۵۰ زلزله در این دو هفته امری غیرعادی است و کسانی که خانه های مقاومی ندارند از مسوولین تقاضای چادر کرده اند که از آنها به ازای چادر ۳۱۵ تومان پول خواستند.لطفا کمی به فکر ما باشید..مرتضی

1539...0936:باسلام زالی هستم ازناحیه 2 قم مدرسه ابتدایی شیخ انصاری شیخ آباد قم از اول مهر سه شیفته شده اول مهر به ما گفتند تا ده روز بعد گفتند تا آخر مهرماه و حالامدیر میگه آموزش وپرورش می دونه خلاصه بچه های ما روزی دوساعت و نیم مدرسه میرن توروخدا شما رسیدگی کنید ..

3807...0917:سلام محمودی از بندرعباس من از شرکت ایران خودرو گله دارم چرا ماشینهایی که دست مردم میدین مشکل داره و به نمایندگیهای مجاز هم میبریم کسی پاسخ گو نیست که الان ماشین ما بخاطر مشکل ایربگ منجر به تصادف شده ..

5250...0915:از سال 80 لغایت تاکنون 300درصد قیمت خودروها گران شده ولی کیفیت آنها خوب که نشده بلکه عقب گرد کرده اینو باید به کدام محکمه باید بگم در ژاپن ترمز ماشین یک ایراد کوچک دارد هزاران خودرورا فراخان میکند ..گزارشی درباره عملکرد ضعیف کیفیت خودروها تهیه کنید.

7783...0917:سلام تورو خدا به مسئولین بگین ..گزارش تهیه کنید..علت گران شدن مصالح ساختمانی و آهن چیست ؟؟؟ما که با بدبختی کار میکنیم از کجاج بران گرانی را بکنیم ...

5170...0912:سلام
مبلغ 20 میلیون تومان از بانک مهر اقتصاد وام گرفته ام، 5ميليون تومان از موجودی من را مسدود کرده اند، یعنی عملا 15 میلیون گرفته ام.
بعد از دوماه که برای تسویه مراجعه کردم، می گویند باید دو میلیون تومان بابت دوماه سود بپردازی. دو میلیون سود برای مبلغ 15 میلیون در دوماه.?پیگیری کنید.

8229...0914:سلام. من از یکی از شهرستان های تبریز مرند. یامچی پیام میدم. در شهر ما یک غسالخانه درست کردن بالای شهر که قراره آرامستان هم اونجا باشه. اونم بغل منبع آب شهر از نظر وزارت بهداشت مشکل اساسی دارد اما چند نفر سودجو با انجام اعمال غیر قانونی دارن درست میکنن. لطفا شما بداد ما برسید

9036...0935:سلام..در کرج افغانی ها تمام مشاغل ساختمانی را اشغال کرده اند ،فراتر از آن تولیدی لباس دستفروشی، کشاورزی، میوه فروشی وووو ..کی قراره به این مهاجران 4میلیونی  سروسامان داده بشه...پیگیری کنید.

5718...0916:باسلام.تکلیف سهام عدالت های مردم چی شد؟ قرار بوده ما مهر 95سود سهام عدالت داده بشه اما هنوز هیچ اطلاع رسانی نشده ! لطفا به گوش مسئولین برسونید!با تشکر

2485...0918:ما رانندگان تانکر بابت 35کیلومتر عوارضی پل زال و اندیمشک 35 هزار از ما میگیرند و همچنین عوارضی اهواز بندر امام 40هزار تومان که درهر سرویس رفت وبرگشت 150هزار تومان میباشد لطفا رسیدگی کنید ..چرا روی نرخ عوارضی هیچ نظارتی نیست؟؟


3136...0918:سلام
لطفا گزارشي از پياده راه 17شهريور تهيه كنيد كه با كلي هزينه حد فاصل ميدان امام حسين تا ميدان شهدا به پياده راهي زيبا تبديل شد اما كمتر از يكسال دوباره تبديل به خيابان شد!!!!!
به نظر شما نبايد قبل از هزينه بيت المال مطالعه كرد و طرحي را انجام داد كه طولاني مدت باشند؟؟؟؟نه ميلياردها تومان براي كمتر از يكسال

8172...0915:سلام
در چندسال اخیر شهرداری ها در خط کشی کردن خیابان ها و مسیرهای عابر پیاده از رنگ هایی استفاده میکنند که کمی برجسته و براقند و بنظر بنده بیشتر تصادفات در محل تقاطع ها را منجر میشوند علی الخصوص در فصول بارندگی و باتوجه به اینکه این خطوط دقیقا در مبادی ورودی تقاطع قرار گرفته اند به محض گرفتن ترمز در محل این خطوط خودرو سر خورده و درصورت وجود عابر و یا خودروی دیگر حادثه اتفاق می افتد
پیگیری کنید..باتشکر

3405...0939:سلام من یک کارگره ساختمانم بخدا اگه مهاجران غیرقانونی از ایران برن خیلی از افراد پایین شهر که أکثرأ کارگر آزاد هستن شاغل میشن ترو خدا شمایه گزارشی تهیه کنید

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
سلام در محله ی ما قطعه زمینی وجود دارد که به گفته نگهبان زمین متعلق به سپاه می باشد و از این زمین به عنوان کارگاهی برای سرهم بندی ستون های فولادی و اسکلت های ساختمانی استفاده می شود که این سازه ها را به نقاط دیگری انتقال می دهند. تا چند روز پیش که تردد ماشین های سنگین و سروصدای ناشی از این کارگاه موجب آزار و اذیت ساکنین محله بود،اما جدیدا مالکین این زمین به صورت شبانه اقدام به مصادره و تصاحب خیابان کنار این زمین به نفع خود نموده اندو با گذاشتن بلوک های بزرگ سیمانی و ایجاد دیوار آهنی باعث بسته شدن این خیابان و راه عبور مردم و ساکنین شده اند. از شما درخواست دارم تا با پیگیری این موضوع از سپاه پاسداران و شهرداری تهران پاسخ روشنی نسبت به این اقدام غیر قانونی(مخفیانه و شبانه) و بستن راه تردد ساکنین و ملحق کردن یک معبر عمومی به دارایی های یک سازمان دولتی را دریافت کنید و به اطلاع شهروندان نیز برسانید.
آدرس زمین: تهران-مهرآباد جنوبی- خیابان دانشگاه هوایی جنوبی(20 متری پادگان)-خیابان شهید صفری-جنب دبیرستان نمونه امام صادق (ع).
خیابان مسدود شده بخشی از خیابان شهید طحانی مابین خیابان صفری و 45 متری زرند می باشد
آخرین اخبار