یاسوج؛

آموزش 2 هزار مربی مهد کودک در زمینه آثار و برکات نماز

قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: 2 هزار مربی مهد کودک نیز در سال جاری در زمینه آثار و برکات نماز آموزش دیدند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود مظفر گفت: 2 هزار مربی مهد کودک نیز در سال جاری در زمینه آثار و برکات نماز آموزش دیدند.

وی بیان کرد: 10 هزار دانش آموز نیز که تا حدودی نسبت به اقامه نماز و شرکت در برخی آیین‌های دینی و مذهبی درسطح مدارس کم رغبتی نشان می‌دهند در این دوره ها شرکت خواهند کرد.

مظفر تاکید کرد: به زودی نیز اردوی 2 روزه‌ای برای این تعداد دانش آموز پیش بینی شده و در آن راه‌های ایجاد انگیزه و علاقه بیشتر آنان به آثار، برکات و حکمت‌های نماز آموزش داده می‌شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز وضعیت نمازخانه‌های بین راهی در کشور را به ویژه از 2 سال گذشته تاکنون مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نظرسنجی‌ها و بازرسی‌های میدانی حکایت از رونق این نمازخانه‌ها دارد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه، همکاری و تعامل مثبت وزارت راه و شهرسازی با ستاد اقامه نماز کشور، گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای زیباسازی و ساماندهی تمامی نمازخانه‌های بین راهی از جمله پایانه‌های مسافربری، قطارها و فرودگاه‌های سراسر کشور اندیشیده شده است.

مظفر تاکید کرد: یکی از رویکردها و راهبردهای اساسی این ستاد نهادینه کردن و ایجاد انگیزه درونی بین نوجوانان، جوانان و دانش آموزان نسبت به اقامه و اجرای این فریضه دینی و الهی است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به منظور شرکت در اجلاسیه استانی نماز در کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.