خرم آباد؛

دستگیری عاملان تصادفات ساختگی

عاملان تصادفات ساختگی در لرستان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس پلیس آگاهی استان لرستان از دستگیری پنج کلاهبردار و جاعل اسناد در پوشش تصادف ساختگی در خرم‌آباد خبر داد.

، عباس نظری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همدستی برادر خود با شگرد تصادف ساختگی و اخذ دیه از شرکت‌های بیمه اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  آگاهی لرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بهره‌گیری از امکانات فنی و بررسی‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهمان شده که پس از تحقیقات انجام گرفته محرز شد، متهمان در یکی از شرکت‌های بیمه با تشکیل پرونده تصادف ساختگی از پزشکی قانونی نیز گواهی مصدومیت دریافت کرده‌اند.

نظری بیان داشت: در بررسی‌های بعدی سه نفر همدست آنها نیز  شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت با هماهنگی مقام قضایی طی دو عملیات جداگانه پنج کلاهبردار دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی لرستان گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به جرم خود اعتراف و اقرار داشتند، پس از تصادف ساختگی و تشکیل پرونده در یکی از شرکت‌های بیمه اقدام به اخذ نظریه پزشکی قانونی کرده و  به منظور دریافت بیشترین مبلغ دیه، اوراق پزشکی،  قضایی و  صورت جلسات را جعل کرده‌اند.

نظری در پایان افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.