میرزاده در نطق میان دستور:

دولت خسارات وارده به روستاییان و کشاورزان اردبیل را جبران کند

نماینده گرمی گفت: از دولت انتظار می‌رود سریعا نسبت به جبران خسارت وارده به روستاییان و کشاور گرمی در استان اردبیل اقدام کند.

دولت خسارات وارده به روستاییان و کشاورزان اردبیل را جبران کند

به گزارش خبرنگار مجلس    گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز(چهارشنبه، 12 آبان) مجلس اظهار داشت: با توجه به نطق قبلی اینجانب مجددا بر دولت محترم اجرای اصول برجای مانده قانون اساسی خصوصا اصول 3-15-21-28-29-31-48-52 و 141 را یادآور می‌شوم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش افزود: در اجرای بند 9 اصل سوم و اصول 29 و 48 قانون اساسی موضوع رفع تبعیضات ناروا از دولت انتظار می‌رود سریعا نسبت به جبران خسارت وارده به روستاییان و کشاور گرمی در استان اردبیل اقدام کند.

میرزاده تصریح کرد: موضوع ضامن در اخذ وام، مشکلات زیادی به ویژه برای روستاییان ایجاد کرده است و انتظار این است که دولت جهت بها دادن به سکونت در روستا ترتیبی اتخاذ کند که املاک و دارایی‌های روستاییان و یا خود آنها نسبت به هم، ضمانت وام‌ها را برعهده گیرند.

وی اضافه کرد: همچنین نظارت بر وام‌های داده شده و اینکه آیا این وام‌ها واقعا برای اشتغال به کار برده شده لازم است.

نماینده مردم گرمی با اشاره به جلسه رأی اعتماد روز گذشته در مجلس اظهار داشت: دیروز در مجلس اتفاقی افتاد که عزیزان به راحتی از کنار آن رد شدند، از ریاست محترم جلسه انتظار می‌رفت که به استناد ماده 78 آیین نامه داخلی مجلس تذکر لازم را می‌دادند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش تصریح کرد: دیروز توسط یکی از ناطقین محترم صراحتا به فرهنگیان کشور توهین شد که باید عذرخواهی لازم صورت گیرد.

جمله گفته شده این بود که "آموزش و پرورش مریض است مریض که نمی‌تواند مریض را درمان کند"!

میرزاده تأکید کرد: دیروز برای گرفتن رأی اعتماد، فرهنگیان شریف بودند شغلشان انبیایی بود اما امروز مریض؟ به آنها ظلم شده است بنابراین لطفا عذرخواهی کنید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نه در صندوق فرهنگیان و نه در هیچ‌جای دیگر مجلس دهم اجازه نخواهد داد حقوق آنها ضایع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار