قم؛

سامانه مرکز تبادل ترافیک استان قم رونمایی شد

ازسامانه مرکز تبادل ترافیک استان قم طی آیینی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در قم رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان قم در این آیین گفت: با راه اندازی این گونه مراکز درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت کاهش پیدا می کند ولی اطلاعات فرهنگی کشور توسعه می یابد.
 
مهرداد ترابیان افزود: استان قم ام القرای جهان اسلام است که نقش مهمی در انتقال معارف اسلامی و دینی در سطح کشور و جهان دارد از این رو این مرکز با همکاری و پیگیری نهادهای مربوطه و استانداری راه اندازی شد.

پنجمین مرکز تبادل ترافیک کشور در استان قم با هدف توسعه و نشر معارف اسلامی برای جوانان سراسر ایران و جهان و با مزیت های فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شد.

راه اندازی این مرکز به کاهش 42 درصدی قیمت اینترنت از شبکه زیرساخت می انجامد ضمن این که ساختار قیمت در شبکه انتقال داخلی بین شهری و بین استانی تا مرز 84 درصد کاهش می یابد.

با راه اندازی این مرکز مشترکان می توانند برای دریافت محتوای داخلی به جای مسیر متداول اینترنتی، از طریق روتر شرکت خدمات دهنده به مراکز تبادل ترافیک وصل شده و هزینه اتصال خود را به یک سوم هزینه ارتباط اینترنتی کاهش دهند، هم چنین کیفیت ارتباط از مسیر داخلی افزایش می یابد.

 
انتهای پیام /ج
برچسب ها: قم ، سامانه ، تبادل ، ترافیک ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار