آیت‌الله سعیدی در همایش نظام سلطه و نفوذ:

مهم‌ترین خطر برای انقلاب، تصرف در مفهوم انقلابی‌گری است/ در برخورد حق با باطل، اعتدال معنا ندارد

مهم‌ترین خطر برای انقلاب، تصرف در مفهوم انقلابی‌گری است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  انقلابی‌زدایی از انقلاب، یکی از مهم‌ترین پیامدهای نفوذ است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در همایش نظام سلطه و نفوذ که صبح امروز در تالار اندیشه دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های نظام سلطه عنوان داشت: انقلابی‌زدایی از انقلاب، یکی از مهم‌ترین پیامدهای نفوذ است. 

وی افزود: رهبر انقلاب بر روی انقلابی‌گری تأکید فرمودند. یکی از مهم‌ترین خطرات انقلاب، تصرف در انقلاب و مفهوم انقلابی‌گری است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلابی‌گری از مفاهیم در ابعاد مختلف قابل بررسی است یادآور شد: انقلابی‌زدایی از مقدسات و شخصیت‌ها و نهادها در این حوزه است که از جمله مهم‌تربن خطرات برشمرده می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: قیام در راه خدا از حرکت‌های انقلابی است. ممکن است برخی در یک برهه خواستار انقلاب تکاملی و در برهه دیگر خواستار انقلاب ارتجاعی باشند. 

وی گفت: استفاده از الفاظ بنیادگرا یا انقلابی‌نما برای انقلابیون، بعضاً از زبان سیاستمداران مشاهده می‌شود که مصداق انقلابی‌زدایی از انقلاب است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان خصوصیات ارزشمند امام علی(ع) و اشاره به مفهوم اعتدال  یادآور شد: اگر شما از اعتدال مفهوم دیگری را بیان کردید، انقلابی‌گری از مفهوم انقلاب است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اعتدال یعنی اینکه باید در برابر دشمن مرز اصول را حفظ کنیم. 

وی گفت: دشمنان فریاد می‌زنند که چرا در سوریه حضور دارید و ما در جواب می‌گوییم که ما مدافعان حرم هستیم. 

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: برخی می‌گویند آمریکا با یک موشک می‌تواند چه و چه کند. در حالی که امام راحل می‌گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به ابعاد اعتدال ادامه داد: اعتدال در برخورد حق با باطل معنا ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: تعبیر از شیطان به کدخدا درست نیست و شیطان شیطان است و نمی‌توان از آن به عنوان کدخدا یاد کرد. از سازش هم به عنوان تعامل نمی‌توان یاد کرد چون هر کدام جای خود هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار