درخواست پلیس انگلیس برای همکاری مردم در شناسایی مظنونین تروریستی

پلیس حمل و نقل انگلیس روز سه شنبه با انتشار جزواتی در ایستگاه های قطار پرتردد در لندن، خواستار همکاری مسافران در شناسایی مظنونین تروریستی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ ایونینگ استاندارد در گزارشی روز سه شنبه نوشت: مسافرانی که امروز (سه شنبه) در ایستگاه های پرتردد قطار در لندن تردد کردند جزو اولین نفراتی بودند که با پوستر «ببینید، گزارش دهید، تمام» مواجه شدند. 

به نوشته این روزنامه انگلیسی، در این پوستر از مسافران خواسته شده است تا مواردی همچون «اجسام بی صاحب و یا افراد مظنونی که از پلیس پرهیز می کنند» را گزارش دهند.

این روزنامه به نقل از «پاول مینارد» وزیر امور راه آهن وزارت حمل و نقل نوشت: ما می خواهیم به آنهایی که امنیت خطوط ریلی ما را تهدید می کنند پیامی روشن ابلاغ کنیم که هزاران جفت گوش و چشم آماده هستند تا تهدیدهای احتمالی را به پلیس و ماموران راه آهن گزارش کنند.

ایونینگ استاندارد همچنین به نقل از 'آلون تامس' دستیار موقت پلیس حمل و نقل انگلیس نوشت: ما به اطلاعات مسافران نیاز داریم تا خطوط ریلی را امن نگه داریم. اگر چیز غیرعادی مشاهده کردید به ما اطلاع دهید. بگذارید که ما تصمیم بگیریم که مشاهدات شما مهم است یا خیر.

این گزارش در حالی منتشر می شود که پلیس حمل و نقل انگلیس هفته گذشته از حضور نیروهای مسلح در شبکه های ریلی خبر داد.

در همین حال شبکه خبری اسکای نیوز روز سه‌شنبه در گزارشی از آزاد شدن تدریجی و بازگشت افرادی که در ارتباط با واقعه 11 سپتامبر 2001 و حملات تروریستی انتحاری در شبکه حمل و نقل لندن در سال 2005 میلادی دستگیر شده بودند، به خیابان‌های انگلیس خبر داد.

اسکای نیوز گفت: دست‌کم سه‌ چهارم از 583 نفری که به اتهام ارتباط با حمله تروریستی 11 سپتامبر دستگیر شده بودند، آزاد شده‌اند. این در حالی است که آن‌ها همچنان دارای باورهای افراطی که پیش از ورودشان به زندان از آن برخوردار بودند، هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار