مهاباد؛

معرفی قایقرانی ملی پوش مهابادی ، جزو برترین های دنیا

ماهنامه بین المللی Finnfair قایقرانی ملی پوش مهابادی را جزو برترین های دنیا معرفی کرد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، این نشریه که یکی از نشریات معتبر بین المللی قایقرانی است ، نام احمد احمدی ورزشکار مهابادی و ملی پوش کشورمان در این رشته را به عنوان یکی از قایقرانان برتر دنیا معرفی و این ورزشکار را از شانس های اول کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 معرفی کرد.

این نشریه نام احمد احمدی از ایران در رشته قایقرانی را در کنار10 ورزشکار دیگر از کشورهای مختلف به عنوان استعدادهای درخشانی که شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک توکیو در رشته فین قایقرانی بادبانی دارند ، ذکر کرده است.

در این فهرست علاوه بر نماینده کشورمان ، اسم ورزشکارنی از کشورهای انگلیس ، آلمان ، ایرلند ، کرواسی ، جمهوری چک ، دانمارک ، برمودا ، آرژانتین و روسیه نیز دیده می شود.

احمدی ملی پوش بادبانی قایقرانی کشورمان میگوید : برای راهیابی به المپیک برزیل با وجود آن که در دو مسابقه انتخابی ریو شرکت کرده ، نتوانسته سهمیه المپیک را کسب کند اما با برنامه ریزی بلند مدت در حال انجام تمرینات برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو و در مرحله بعد عملکرد قابل قبول در رقابت های المپیک است.

احمد احمدی افزود : امسال برای کسب آمادگی های لازم در یک اردوی چند ماهه تدارکاتی در اسپانیا شرکت کرده و با حضور در مسابقات بین المللی فنلاند توانسته مقام چهارم را کسب کند.

احمدی در سال 2015 موفق به کسب جایگاه هشتم در رقابت های کاپ جهانی کلاس فین شده و اکنون خود را برای شرکت در رقابت های هفته المپیک اسپانیا و بازیهای های آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می کند.

وی به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در رشته فین قایقرانی بادبانی در اجلاس جهانی این رشته در اسپانیا که تا 10 روز دیگر برگزار می شود ، شرکت خواهد کرد.

احمد احمدی قایقران کشورمان هم اکنون تمرینات آمادگی خود را در دریاچه پشت سد مهاباد انجام می دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: معرفی ، قایقران ، ملی پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.