برنامه های مترو تهران در روز 13 آبان

قائم مقام مدير عامل شركت بهره برداری مترو تهران از ارائه خدمات مختلف به شركت كنندگان راهپيمايی روز 13 آبان خبر داد.

برنامه های مترو تهران در روز 13 آبانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندس علي عبدالله پور ضمن گراميداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت:‌ شركت بهره برداري مترو تهران در اين روز آماده ارائه بهترين خدمات به شركت كنندگان در راهپيمايي است و بدين منظور تردد مسافران در ايستگاه ها به صورت لحظه اي رصد و در صورت نياز قطارهاي فوق العاده اعزام خواهد شد.

وي با بيان اينكه ايستگاه طالقاني در خط يك مترو تهران تا ساعت 10 صبح فعال است افزود: با آغاز مراسم راهپيمايي روز 13 آبان ورودي ايستگاه طالقاني به منظور برقراري نظم بيشتر بسته خواهد شد تا مراسم به صورت ويژه و با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

عبدالله پور با بيان اينكه پذيرش مسافر در ايستگاه طالقاني با پايان مراسم از سر گرفته مي شود تصريح كرد: در اين ساعات مردم مي توانند از ايستگاه هاي قبل و بعد از ايستگاه طالقاني براي رسيدن به مراسم استفاده كنند.

وي در ادامه به برنامه هاي فرهنگي مترو به مناسبت 13 آبان اشاره كرد و گفت: فضا سازي هاي متناسب با روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در ايستگاه هاي مترو انجام شده و تبليغات و اطلاع رساني هايي هم در خصوص مراسم ١٣آبان در داخل واگن ها صورت مي گيرد. 
قائم مقام مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه‌هایی در ایستگاه‌های مترو اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به اجرای زنده گروه هاي سرود انقلابي دانش آموزان در ايستگاه هاي اصلي و پردد مترو اشاره کرد. 
وي گفت: در ايستگاه مترو طالقاني نيز گروه مردان نقره اي با موضوع انقلاب اسلامي برنامه اجرا خواهند كرد.

عبدالله پور همچنين عنوان كرد: در اين ايام نمايشگاه هاي عكس با عناوين امريكا در كلام امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و معترضين به سياست هاي امريكايي در ايستگاه هاي منتخب برگزار مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار