سردار مهری؛

محدودیت ترافیکی اربعین از 23 آبان اعمال می شود

رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم اربعین از 23 آبان خبر داد.

محدودیت ترافیکی اربعین از 23 آبان اعمال می شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در کمیته هماهنگی اربعین حسینی که با حضور سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: از یک هفته قبل و بعد از اربعین حسینی تردد وسایل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور مهران ممنوع است.

وی افزود: با توجه به این که محور کرمانشاه و خوزستان مسیر زائران است تردد وسائل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از 2 روز قبل و بعد از اربعین حسینی ممنوع است.

سردار مهری بیان کرد: در این مدت شاهد افزایش صدور ویزا بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود که اربعین امسال تعداد زائران افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در ایستگاه‌های بازرسی و پاسگاه‌ها  زائران خارجی و داخلی توسط عوامل پلیس کنترل می‌شوند.

وی بیان کرد:‌ اعزام زائران از سه مرز چزابه، شلمچه و مهران انجام می‌شود.

سردار مهری در ادامه بیان کرد: بیشترین ترددها از محورهای مواصلاتی استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی و لرستان انجام می‌شود و برای برقراری نظم و امور ترافیکی یک‌هزار و  200 نیروی کمکی به کار گرفتیم.

وی افزود: 500تیم خودرویی و موتوری در امر کنترل ترافیک به کار گرفته خواهد شد و از 20 آبان ماه عوامل پلیس در آماده‌باش به سر می‌برند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: برابر آمار در6 ماهه اول سال جاری کشته‌های ناشی از تصادفات 2.3 درصد کاهش یافته و مصدومان ناشی از تصادفات 7.2 درصد افزایش یافته است که در حوزه برون‌شهری شاهد کاهش تلفات و در حوزه درون‌شهری شاهد افزایش بوده‌ایم؛ همچنین 50درصد فوتی‌ها در صحنه و بیشترین آمار مرگ‌ومیر مربوط به استان‌های خوزستان، فارس و آذربایجان غربی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار