اصفهان،

وقوع 159 تصادف موتورسیکلت در شهرستان نایین

در نیمه نخست سال جاری، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نایین به 159 ماموریت تصادف موتورسیکلت در این شهرستان اعزام شدند .

وقوع 159 تصادف موتورسیکلت در شهرستان نایینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا عباسی مسئول امور پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان نائین اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال 95، فوریت‌های پزشکی شهرستان نایین، یک هزار و 742 ماموریت را انجام دادند که از این تعداد، یک هزار و 93 ماموریت، غیرتصادفی و 649 ماموریت، تصادفی بودند.

وی افزود: از مجموع حوادث تصادفی در این مدت، 192 مورد در مناطق شهری و 457 مورد در مناطق جاده‌ای شهرستان رخ داد.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نایین با اشاره به افزایش 6 درصدی ماموریت‌های این شهرستان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: در این مدت، 159 مورد از تصادفات نایین مربوط به موتورسواران بوده است.

عباسی با بیان اینکه در مجموع ماموریت‌های انجام شده، یک هزار و 356 بیمار و مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: در 6 ماهه نخست امسال، 417 بیمار داخلی و 216 بیمار قلبی از خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی در شهرستان نایین بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به انجام یک مورد زایمان موفق توسط پرسنل اورژانس 115 نایین، گفت: در این مدت، 25 حادثه ویژه اورژانسی در شهرستان رخ داد که 16 مورد از آنها مربوط به تصادفات بود.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نایین با اشاره به اینکه در جاده‌های این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت کریدور شمال – جنوب، روزانه 32 هزار تردد صورت می‌گیرد، تصریح کرد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نایین در نیمه نخست امسال، امداد- سلامت طرح‌های نوروزی، تابستانه و ایام رحلت امام (ره) را پوشش دادند.

عباسی، جمعیت شهرستان نایین را بالغ بر 40 هزار نفر عنوان و اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از 6 پایگاه شامل دو پایگاه شهری- جاده‌ای و 4 جاده‌ای، یک اتاق فرمان و 45 نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به شهروندان است.

انتهای پیام /ت 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.