قم؛

لزوم تبادل تجربیات قرآنی کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) با استان مرکزی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بازدید از کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: انتقال تجربیات و فعالیت‌های قرآنی و مرمت قرآن‌های خطی در استان مرکزی از اقداماتی است که کتابخانه آستان مقدس می‌تواند در این امر کمک شایانی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بازدید از کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ضمن آشنایی با روند فعالیت‌های گنجینه قرآن کریم این کتابخانه گفت:‌ انتقال تجربیات قرآنی، فعالیت‌های قرآنی و مرمت قرآن‌های خطی در استان مرکزی، از اقداماتی است که کتابخانه آستان مقدس می‌تواند در این امر کمک شایانی داشته باشد.

وی ضمن دعوت از مسؤولین کتابخانه آستان مقدس برای سفر به استان مرکزی و بازدید از شهرک علمی اراک اضافه کرد: بازدید از مدارس حوزوی و همکاری متقابل پیرامون قرآن‌های خطی و آثار و فهرست کارهای قرآنی می‌تواند شروع خوبی برای همکاری‌های بیشتری در این زمینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد:‌ ارائه مدل کارهای قرآنی و تبادل تجربیات در چگونگی حفظ میراث قرآنی برای فعالیت‌های استان مرکزی می‌تواند برکات خوبی را به دنبال داشته باشد.

در ابتدای این بازدید حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان، مدیر کتابخانه آستان مقدس، ضمن معرفی کتابخانه آستان و بخش‌های مختلف آن،‌ گنجینه قرآن کتابخانه و فعالیت های انجام گرفته در این بخش را تشریح کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار