اهواز؛

انبار غیر مجاز رنگ در حصار آتش

انبار غیر مجاز رنگ در اهواز شب گذشته طعمه حریق شد که با عملیات آتش نشانان مهار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امیر نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: شب گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر از حریق گسترده ای در انبار رنگ واقع در منطقه چهارصد دستگاه داده شد.

وی افزود:آتش نشانان  در قالب سه تیم عملیاتی متشکل از پنج دستگاه خودروی اطفای حریق و دو خودروی امداد و نجات و دو تانکر آبرسان ظرف مدت چهار دقیقه در محل حادثه حاضر و عملیات اطفا را شروع کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به عدم دسترسی به کانون حریق، آتش نشانان از سه نقطه به اجرای عملیات اطفا پرداخته و آتش این انبار غیر مجاز را که در حال سرایت به منازل مسکونی اطراف بود کنترل و در نهایت خاموش کردند.

نجفی بیان داشت: اطفای این حریق سنگین که تمام انبار را فرا گرفته بود مدت سه ساعت به طول انجامید.

وی گفت : متاسفانه با وجود هشدارهای فراوان همچنان مشاهده می شود برخی افراد بدون در نظر گرفتن ایمنی جان شهروندان اقدام به تغییر کاربری برخی منازل کرده و از آنها به عنوان انبار استفاده می کنند. مکررا مشاهده شده که در همین اماکن به دلیل عدم رعایت نکات انبارداری و نگهداری وسایل، حوادث گوناگونی رخ داده و خسارات جانی و مالی بی شماری را در برداشته اند.

انتهای پیام/ص
    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.