اهواز؛

اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری نونهالان

دومین مرحله مسابقات نونهالان استان خوزستان با حضور رییس فدراسیون جمعه 14 آبان ماه در اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان اظهار کرد: دومین مرحله ‌مسابقات نونهالان و جشنواره استعدادیابی استان، روز جمعه، 14 آبان‌ماه به میزبانی باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب در سالن شهدای وزنه‌برداری خوزستان واقع در اهواز برگزار خواهد شد.

وی گفت:‌ پیش‌بینی می‌کنم 120 تا 140 وزنه‌بردار نونهال با توجه به این‌که 18 هیات و باشگاه فعال در استان داریم، در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. هدف این است که مسابقات به صورت بسیار گسترده برگزار شود.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان بیان داشت:‌ استاندار خوزستان، رییس فدراسیون وزنه‌برداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان از جمله مسوولان ورزشی و سیاسی هستند که از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌ها خواهند بود.

وی اظهار داشت:‌ هر ورزشی که بخواهد اصلاح شود، باید ساختارهای آن تغییر کند. ما هم نگاه ویژه به ساختارها داریم و کارمان را از رده‌ سنی پایه آغاز کرده‌ایم و مرحله به مرحله پیش می‌رویم تا این رده‌های سنی به سطوح بالاتر وصل شوند.

قریشی افزود: در حال کار کردن روی شهرستان‌ها نیز هستیم، هر چند که وزنه‌برداری نیازمند یک پروسه طولانی مدت است و برای رسیدن به جواب، نیازمند زمان هستیم. به طور مثال از کارهایی که دو سال پیش انجام دادیم، اکنون در حال جواب گرفتن هستیم که از جمله آن می‌توان به حضور سه خوزستانی در تیم‌ملی جوانان اشاره کرد.

وی رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان تصریح کرد:‌ در ارزیابی که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از هیات‌های استانی داشت، هیات ما از جمله هیات‌های برتر خوزستان معرفی شد ولی با این وجود ما از خودمان راضی نیستیم، چرا که توقع‌مان از خودمان بیشتر از این است. خوزستان پتانسیل‌های بسیاری دارد و ما در تلاش هستیم طی سال‌های آینده ضعف‌ها را کمتر کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.