رئیس جمهور آتی آمریکا، صاحب تمام حساب های شبکه های اجتماعی اوباما می شود

کاخ سفید اعلام کرد همه حساب های شبکه های اجتماعی اوباما با پایان ریاست جمهوری اش در اختیار رئیس جمهور آتی آمریکا قرار می گیرد.

رئیس جمهور بعدی آمریکا، صاحب همه حساب های اجتماعی اوباما می شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت انگجت، کاخ سفید اعلام کرد 20 ژانویه 2017 (1 بهمن 95)، حساب توییتر باراک اوباما به نام @POTUS به همراه 11 میلیون دنبال کننده به چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا تعلق خواهد گرفت. در همین حال همه توییت های باراک اوباما به حساب جدید وی به نام @POTUS44 منتقل خواهد شد.

بنابراین، رئیس جمهور آتی آمریکا در نخستین روز کاری خود حساب توییتر جدیدی در اختیار خواهد داشت. همین اتفاق برای حساب "میشل اوباما،" بانوی اول آمریکا نیز خواهد افتاد. به این ترتیب که همه اطلاعات حساب توییتر @FLOTUS بانوی اول آمریکا به حساب @FLOTUS44 منتقل خواهد شد.

همچنین همه دنبال کننده های حساب های فیسبوک و اینستاگرام باراک اوباما در اختیار رئیس جمهور بعدی آمریکا قرار خواهد گرفت؛ اما اطلاعات قبلی این حسابها به یک حساب جدید منتقل می شود. 

وبسایت باراک اوباما نیز از Obama’sWhiteHouse.gov به ObamaWhiteHouse.gov  تغییر خواهد کرد. دقیقا همان طور که وبسایتهای کلینتون و بوش در پایان ریاست جمهوری شان تغییر کرد.

دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا (نارا) نیز قرار است همین رویه را برای حساب های یوتیوب، اینترویو، اسنپ چت و دیگر حسابهای اجتماعی باراک اوباما به کار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار