ساری؛

کشف 15 ميليارد ريالی کالای قاچاق

از دو باند متخلف در مازندران 15 ميليارد ريال کالای قاچاق کشف وضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به انهدام دو باند قاچاق کالا در استان، از کشف 15 ميليارد ريالی کالای قاچاق در مهر امسال در استان خبر داد.

وی گفت :از این دو باند 11 تن برنج قاچاق، يک تن و 700کيلو گرم شکر،34 هزار و 260 نخ سيگار قاچاق خارجی، چهار دستگاه خودرو و موتور سيکلت قاچاق، چهار هزار قلم انواع لوازم بهداشتی و آرايشی ، سه تن و 350 کيلو گرم کودشيميايی قاچاق و فرآورده های شيلاتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران ارزش ريالی کشفيات کالای قاچاق در مهر امسال را بيش از 15 ميليارد و 488 ميليون ريال اعلام کرد افزود: 252 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکيل و تحويل مرجع قضائی شد و در اين ارتباط بيش از 48 متهم به قاچاق کالا شناسايی و دستگير شدند.

سردار ميرفيضی با اشاره به اجرای بيش از 9 مرحله طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان، گفت: در شش ماه نخست امسال بيش از 150 ميليارد ريال کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزيتی، فرآورده های شيلاتی و کالاهای تعزيراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم مهر امسال در استان به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.