در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

نامه آزادی یاشار سلطانی را به جهت حمایت از رسانه امضا کردیم

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر نامه‌ای را امضا کردیم به جهت حمایت از رسانه بوده چرا که حوزه رسانه حوزه‌ای جوان است و جوانان امروز با کمبود‌هایی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی در پی اظهارات مجتبی شاکری اظهار داشت: اگر نامه‌ای را امضا کردیم به جهت حمایت از رسانه بوده چرا که حوزه رسانه حوزه‌ای جوان است و جوانان امروز با کمبود‌هایی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اصحاب رسانه با مشکلات حقوق و امنیت کامل مواجه هستند، افزود: نوشتن نامه به معنای عدم رسیدگی قضایی به این پرونده نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از زندانی شدن یاشار سطانی زمان زیادی گذشته است به همین دلیل درخواست کردیم که به قرار وثیقه وی را آزاد کنند و اساساً خودمان را در جایگاهی نمی‌بینیم که در حوزه قضایی دخالت کنیم.

دنیامالی اضافه کرد: معتقدم که این جوان اشتباه کرده به همین دلیل از نظام جمهوری اسلامی که در پایه رفعت شرافت بنا شده درخواست دارم که براساس رفعت با این جوان برخورد شود.

وی با بیان اینکه یاشار سلطانی بر علیه بنده مطالب زیادی در سایت خود منتشر کرده بود، افزود:‌ معتقدم رسانه چشم و گوش مردم است و باید شفافیت داشته باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به لایحه مدیریت شهری در اصل 103 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در خصوص این لایحه تدویر ویژه‌ای اندیشدند و دستور دادند که کمیسیون خاص کلان شهر تهران و سایر کلان شهر‌های دیگر تشکیل شود.

دنیا مالی ادامه داد: این لایحه 293بند و ماده داشت و یک کارگروه شش‌گانه شامل اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری محیط زیست، اقتصادی و مالی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه لایحه مدیریت شهری به عمر دوره چهارم شورا نمی‌رسد گفت:‌اما این لایحه می‌تواند خیلی از مسائل را احصا کند چرا که این لایحه بعضی از تکالیف معلوم کرده و می‌تواند شرایط مناسب‌تری را برای نظام و شوراها به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار