اصفهان؛

برگزاری 20 یادواره شهدای دانش‌آموزی در 3 سال گذشته

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اصفهان گفت: در طول سه سال گذشته 20 یادواره شهدای دانش‌آموزی برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسن قائدی‌ها پیش از ظهر امروز در اولین یادواره شهدای سوادآموزی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن خیرمقدم به خانواده‌های شهدا و مسؤولان حاضر در این یادواره اظهار کرد: استان اصفهان از استان‌هایی است که فعالیت‌های ارزنده‌ای در زمینه دفاع مقدس داشته است.

وی افزود: استان اصفهان با این که یک دهم جمعیت از کل جمعیت کشور را در خود جای داده است، بیش از یک ششم شهدای دفاع مقدس را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: این خاک و سرزمین افتخار دارد شهیدانی همچون آیت‌الله بهشتی، منتظری و سرداران شهید ردانی‌پور، خرازی،‌ همت، کاظمی و ... را در خاک خود پرورش داده است.

وی اصفهان را سومین استان کشور از جهت تعداد شهدای سوادآموزی اعلام و بیان کرد: در طول سه سال گذشته 20 یادواره شهدای دانش‌آموزی برگزار شده است.

قائدی‌ها با بیان این که خانواده محترم شهدا در این جلسه هم مهمان هستند و هم میزبان، عنوان کرد: زندگینامه شهدا را که می‌خوانیم، غبطه می‌خوریم به شهدایی که ره صد ساله را یک شبه طی کردند.

وی تصریح کرد: این که در قرآن کریم تأکید می‌کند شهدا زنده‌اند و در جای دیگر آدم‌ها زنده را ناشنوا و نابینا می‌داند، نشان از نظاره‌گر بودن شهدا بر اعمال ما دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی به خاطر حضور شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و در ادامه آن راه امروز بسیاری از جوانان ما در راه دفاع از حرم اهل البیت در حال دفاع از ارزش‌ها هستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.