حقیقی:بازی با سوریه یکی از سخت ترین مسابقات است

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:باید بگویم بازی با سوریه یکی از مسابقات سخت تیم ملی خواهد بود که به نظرم ما همیشه آنها را دست کم می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا حقیقی در تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: روز گذشته اولین تمرین تیم را با حضور هشت بازیکن برگزار کردیم و تمرین امروز هم همین شرایط را دارد اما طی روزهای آینده چند بازیکن اضافه خواهند شد و تا اردوی مالزی نیز تیم تکمیل می‌شود.

وی در خصوص بازی تیم ملی با گینه گفت: این بازی یک دیدار دوستانه است که باید به نحو احسن از آن بهره ببریم و باید بگویم بازی با سوریه یکی از  مسابقات سخت تیم ملی خواهد بود که به نظرم همیشه آنها را دست کم می‌گیریم و اگر به آنها فضا و زمان بدهیم کارمان سخت می‌شود.

حقیقی در خصوص شرایط خود گفت: در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و از هر لحاظ آماده هستم و امیدوارم در این مدت به مرز صد در صد آمادگی برسم تا بتوانم به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

وی ادامه داد: به نظرم اینکه خیلی ها صعود تیم ملی را به جام جهانی قطعی می‌دانند این کار کاملا اشتباه است چرا که تیم‌ها مطمئنا با برنامه برای دور دوم به مسابقات می‌آیند و شما دیدید که چین سرمربی‌اش را عوض کرد و این نشان می‌دهد که آنها ناامید نیستند. ما نباید تا زمانی که صعودمان صد در صد نشده، حرفی بزنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در خصوص حاشیه‌هایی که در مورد امکانات تیم ملی به وجود آمده است، گفت: اول از همه باید بگویم ما شاید در تاریخ فیفادی  فقط در 3 یا 4 بازی بتوانیم به میدان برویم و باید به‌ نحو احسن از این مسابقات استفاده کنیم. حواشی همیشه وجود داشته، اما از روزی که تاج به راس کار آمده خیلی چیزها تغییر کرده است و این تغییرات به چشم می آید اما به نظرم مشکلاتی که پیش رو است باید خیلی زود برطرف شود تا به تیم ملی لطمه نزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار