نماینده مردم تهران گفت:آشتیانی از دست پروردگان شهید رجایی است و در استان‌های محروم مدارس تاسیس کرده است.

دانش آشتیانی در استان‌های محروم مدارس تاسیس کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود محمدی نماینده مردم تهران در موافقت با دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش گفت: وی لباس سپاه را به تن کردند، اگر سپاه نباشد کشور هم نیست.

وی با اشاره به شخصیت اعتقادی دانش آشتیانی اظهار داشت: وی در بیت شریفی تربیت شده و پدرش روحانی بود.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه  آشتیانی از دست پروردگان شهید رجایی است متذکر شد: شهید رجایی در زمان نخست وزیری‌اش گروهی 15 نفره را جهت بررسی اوضاع و احوال کشور ایجاد کرد که یکی از آنان دانش آشتیانی بود که در پاکدستی و رعایت احکام الهی مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه دانش آشتیانی شخصیتی موثر در قبل و بعد از انقلاب بوده است، گفت: وی از اعضای فعال دانشجویی و مؤثر در ایجاد تشکل‌های دانشجویی بوده است.

محمدی با اشاره به عملکرد دانش آشتیانی در حوزه تعلیم و تربیت گفت: وی در دبیرستان کارش را شروع کرد و معلم بود و قطعا باید در آموزش و پرورش به سمت تخصصی شدن حرکت کنیم .

نماینده مردم تهران با بیان اینکه دانش آشتیانی فردی مؤثر در مدیریت خرد و کلان است و تجربه آن را دارد، تصریح کرد: در وزارت علوم در سه دوره معاون وزارت علوم بود و این مسئله حاکی از توانمندی‌های وی است.

محمدی با اشاره به اینکه در سال 68 مقام معظم رهبری به ایلام رفتند و خواستار تبدیل دانشکده ایلام به دانشگاه شدند تصریح کرد: دانش آشتیانی در کنار مدیریت آن دانشگاه در استان‌های محروم دبیرستان‌هایی ایجاد کرد و از دانش آموزان محروم در آن مدارس ثبت‌نام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار