حسینی:آسیب دیدگی ام جدی نبود/سوریه تیم خوبی است

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم سوریه بسیار خوب است و این موضوع را تاریخ نیز نشان داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سیدجلال حسینی در تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت:به نظرم سوریه تیم خیلی خوبی است و این موضوع را در تاریخ هم نشان داده است و سوری ها همیشه نشان دادند بهترین تیم هستند.امیدوارم بازیکنانی که در اردو هستند و به تیم اضافه می‌شوند شرایط را درک کنند و با کمک یکدیگر بتوانیم حریف را شکست دهیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات آماده‌سازی به خوبی پیگیری می شود و با اضافه شدن بازیکنان می توانیم تمرینات را به صورت جدی پیگیری کنیم.

حسینی در مورد مصدومیتش گفت: در جریان تمرین، با عزت پورقاز برخوردی داشتم که باعث مصدومیتم شد، اما خدا را شکر که جدی نبود و مشکلم حل شده است.

وی در خصوص مسائل و مشکلات اخیر تیم ملی افزود: باید از تاج و ساکت تشکر کنم. مشکلات همیشه بوده اما در حال حاضر باید تمام تمرکزمان روی بازی با سوریه باشد و باید بگویم بازی کردن مقابل سوریه در مالزی واقعا سخت است و امیدوارم در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار تدارکاتی ایران مقابل حریفی به نام پاپوآ گینه‌نو گفت: ما برای پیدا کردن حریف تدارکاتی شرایط خوبی نداشتیم. اردو و بازی دوستانه با تایلند هم لغو شد، اما همین دیدار تدارکاتی می‌تواند برای ما خوب باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار