ارومیه؛

برگزاری کار گاه آسیب شناسی خانواده در نقده

باحضور کلیه مدیران مدارس مستقل شهرستان نقده کارگاه آموزشی آسیب شناسی خانواده برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛ ، رئیس اداره مراقبت وپیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی ، که بعنوان مدرس در این جلسه حاضر بود ، پیشگیری از گرایش کودکان ونوجوانان به آسیب های اجتماعی، شامل مجموعه ای از خدمات وامکانات مختلف را در جهت مصونیت بخشی وتوانمند سازی عوامل اجرایی عنوان کرد.

بهنام حیدری اظهار داشت : با ارتقاء دانش و آگاهی نوجوانان و نیز اصلاح نگرش های آنها در کنار ارائه خدمات راهنمایی ومشاوره ونیز با آموزش ومشارکت والدین زمینه محافظت ومراقبت از آنان را در برابر رفتار های پر خطر وآسیب های اجتماعی فراهم می آورد.

محمود خداداد ، کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نقده هدف از برگزاری کارگاه را آشناسازی مدیران مدارس با برنامه های پیشگیرانه وشناسایی وتوانمند سازی دانش آموزان در معرض خطر وارائه خدمات مداخله به موقع وموثردر برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ کارگاه آموزشی آسیب شناسی خانواده به مدت 8 ساعت برای کلیه مدیران مدارس مستقل نقده در محل کانون شهید مطهری این شرستان برگزار گردید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.