ساری؛

17 مدرسه روی خط ارتقا

17 مدرسه مازندران برای ارتقای تحصیلی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 17 مدرسه مازندران برای ارتقای تحصیلی در نظر گرفته شده است گفت: نتیجه فعالیت ها در خردادماه 96 مشخص می شود.

وی با اشاره به ساماندهی 40 هزار نیروی آموزشی برای مدارس مازندران، افزود: صدور ابلاغ در زمان خوبی انجام شد و احکام مربوطه نیز به‌موقع صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در سه سال گذشته حتی برای یک دانش‌آموز نیز کلاس درس دایر شد گفت : در حال حاضر 64 مدرسه کمتر از 4 دانش‌آموز و 110 مدرسه کمتر از 10 دانش‌آموز در مازندران فعال است.

سید علی قاسمی افزود : 500 میلیون تومان اعتبار امسال برای بهسازی و تعمیرات مدارس استان اختصاص یافت ، این در حالی است پارسال یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده بود.

وی درباره توزیع شیر در مدارس ابتدایی مازندران گفت: این سهمیه پارسال 70 پاکت برای هر دانش‌آموز در یک سال بود اما امسال این تعداد به 54 پاکت کاهش یافته است.

وی افزود : اداره کل آموزش وپرورش مازندران در حال حاضر بابت توزیع شیر در مدارس مازندران، 4 میلیارد تومان به شرکتهای لبنی بدهکار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.