کرمانشاه؛

از بين بردن عوامل وقوع جرم در شرح وظايف نيروی انتظامی نيست

فرمانده انتظامی استان گفت: از بين بردن عوامل وقوع جرم در شرح وظايف نيروی انتظامی نيست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان گفت: از بين بردن عوامل وقوع جرم در شرح وظايف نيروی انتظامی نيست.
اما با مشارکت مردم و ظرفيت سازي مناسب، مي توان فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و فضاي امن تري در جامعه برقرار کرد.
سردار "منوچهر امان اللهي"گفت: پليس خادم مردم است و مردم نيز بزرگترين سرمايه اجتماعي نيروي انتظامي هستند، از اين رو تمام توان خود را به کار مي گيريم تا با مشارکت اين سرمايه مهم و با همکاري ساير دستگاه هاي اجرايي، خدماتي مضاعف و مثمر ثمر ارائه دهيم.
سردار امان اللهي ادامه داد: پيشگيري از سرقت، مقابله با خريد و فروش مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه بي امان با پديده قاچاق از عمده ماموريت هاي پليس استان مي باشد که به صورت مستمر و ويژه در دستور کار است.
وي خاطرنشان ساخت: خدمت به مردم و رسيدگي سريع به پرونده هاي ارجاعي از ديگر اولويت هاي مهم پليس بوده و مسئله مهم تر تکريم ارباب رجوع مي باشد، که در اين راستا نيروي انتظامي طي سال هاي اخير تلاش کرده است با استانداردسازي و تعالي رفتار کارکنان، ارائه خدمات به مردم را بهبود ببخشد.
فرمانده انتظامي استان در ادامه عنوان کرد: تغييـرات ناهماهنگ و ترکيب نامتـوازن ارکان و مؤلفه هاي دروني و بيروني در استان کرمانشاه، زمينه انحرافات اجتماعي را فراهم ساخته است و متأسفانه با افزايش نزاع هاي فردي و جمعي روبه رو هستيم که افزايش صبر و شکيبايي شهروندان را مي طلبد.
وي متذکر شد: برخي از شهروندان با مشاهده برخي جرايم در سطح شهر، احساس امنيت را پايين مي دانند و تصور مي کنند آمارهاي پليس با واقعيت ها فاصله دارد و حتي در تضاد است، اما اين طور نيست و توفيقات ما در کشفيات و آمار بالاي دستگيري مجرمان با همکاري همين مردم شريف امکان پذير شده است.
سردار امان اللهي افزود: از بين بردن عوامل وقوع جرم در شرح وظايف نيروي انتظامي نيست، اما با مشارکت مردم و ظرفيت سازي مناسب مي توان فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و فضاي امن تري در جامعه برقرار کرد.
وي با اشاره به اينکه کرمانشاه سيزدهمين استان پرجمعيت کشور است، خاطرنشان ساخت: با وجود ماموريت هاي متعدد در حوزه انتظامي و تنوع و تکثر شيوه هاي ارتکاب جرم، خوشبختانه از لحاظ وقوع جرم و جنايت در جايگاه هجدهم کشور قرار گرفته ايم که حکايت از وضعيت مطلوب امنيتي استان دارد.
مقام ارشد انتظامي استان يادآور شد: هرچند پليس تمام امکانات و توان خود را در جهت برقراري نظم و امنيت بسيج کرده است، اما بدون مشارکت و همراهي مردم در مأموريت هاي خود موفق نخواهد شد و رسيدن به نقطه مطلوب را غيرممکن مي سازد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار