ایلام؛

راهپیمایی اربعین جلوه ای از حکومت جهانی اسلام

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین نمایش قدرت شیعه در جهان اسلام و جلوه ای از حکومت جهانی اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فرناز بیکی اعلام کرد: رسالت مردم استان ایلام به دلیل اینکه میزبان بیشترین زائران اربعین حسینی هستند بسیار سنگین است.

وی گفت : زنان استان باید به بهترین شکل ممکن نقش و رسالت خود را در این زمینه ایفا کرده و به حفظ شان، شخصیت و حرمت زنان زائر حرم اباعبدالله الحسین(ع) کمک کنند.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) و دیگر زنان کاروان امام حسین(ع) ادامه دهنده قیام عاشورا بودند و در حال حاضر نیز یکی از اساسی ترین نقش های زنان عاشورایی جلوگیری از انحراف مکتب امام حسین(ع) است، افزود : زنان باید این نقش خود را در قالب فعالیت های امروزی ایفا کنند که یکی از راه های آن بازسازی حرم کربلا برای رفاه حال زائران است.

وی اظهار کرد : بازسازی عتبات عالیات کشور عراق در ده سال گذشته جریان داشته و این ستاد طرح های بسیاری را برای نظافت، آموزش خادمان حرم و خدمت رسانی به زائران اجرا کرده است.

بیکی بر نقش زنان در جمع آموری نذورات مردمی تاکید واضافه کرد: بیش از 50 درصد این تعهد توسط بانوان عاشورایی استان تحقق یابد.







انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، اربعین ، زنان ، نقش ، جلوه ، حکومت ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.