خبیری : در بازی مقابل ارژن شیراز شرکت نخواهیم کرد

سرمربی تیم طرح توسعه الوندگفت: ما قطعا چهارشنبه در دیدار مقابل ارژن شیراز شرکت نمی‌کنیم زیرا قبل از این دیدار هیچ تمرینی نداشتیم.

محسن خبیری سرمربی تیم طرح توسعه الوند در گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرایط این تیم گفت: ما قبل از شروع کار در تیم طرح توسعه الوند بحث‌های زیادی با مدیریت باشگاه در خصوص حل مشکلات داشتیم، به هر حال با 2 جلسه تمرین کار خود را آغاز کردیم و وارد مسابقات شدیم که متاسفانه باشکست این بازی‌ها را پشت سر گذاشتیم، در این میان به مدیریت باشگاه قول‌های زیادی داده شده بود که هیچ یک از وعده‌ها عملی نشد.


وی ادامه داد: طبق صحبت‌های که صبح امروز با مدیر عامل باشگاه داشتم قرار بر این شد که با قدرت به راه خود ادامه دهیم، باید توجه داشت که حیدر واعظی در این راه تنها است و به تنهایی نمی‌توان در لیگ برتر فوتسال تیم داری کرد.
نباید از پتانسیل‌های این استان نیز چشم پوشی کرد، من وقتی در اولین دیدار این تیم به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم نشستم بسیار به خود بالیدم که تیمی با این همه تماشاگر را هدایت می‌کنم که هیچ چیز به غیر ازفوتسال نمی‌تواند این جوانان و نوجوانان را به سالن بکشاند.


سرمربی تیم طرح توسعه الوند در خصوص بازی این تیم در مقابل ارژن شیراز گفت: ما قطعا چهارشنبه در این مسابقه شرکت نمی‌کنیم زیرا قبل از این دیدار هیچ برنامه تمرینی نداشته‌ایم، تیم ما فقط سالن تمرین دارد اما از لحاظ مالی بسیار در فشار هستیم از پول هتل تا هزینه بلیط هواپیما برای رفتن به شهرستان های دیگر و قرار داد بازیکنان که البته ما بارها اعلام کرده‌ایم اگر شرایط به صورت حداقلی نیز مهیا شود ما بسیار خوشحال می‌شویم و راضی هستیم.


محسن خبیری در پایان در خصوص انتقال این تیم گفت: امتیاز تیم طرح و توسعه الوند یک مشتری داردکه باید شرایط ارزیابی شود البته خواهان امتیاز با من جلسه‌ای داشته است و گفته است که اگر صاحب امتیاز شود با همین شرایط و همین کادر فنی به کار خود ادامه می‌دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار