اصفهان؛

توقیف 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در کاشان

کامیون کشنده کالای قاچاق در کاشان متوقف و توقیف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف و توقیف یک محموله کالاهای فنی و تاسیساتی قاچاق در یک دستگاه کامیون کشنده به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ کارآگاه"مهدی پورغلامحسین" ظهر امروز دوشنبه 10 آبان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل محورهای ورودی و خروجی این شهرستان این دستگاه کامیون کشنده را در اتوبان"اصفهان _ کاشان"جهت بررسی توقیف کردند.

وی افزود: بازرسی از این کامیون پس از هماهنگی با مقام قضایی انجام‌شد که تعداد 8 هزار و 850 قفل درب، 6 هزار و 668 عدد انواع آچار، 660 عدد غلتک و قلموی رنگ کاری، 3 هزار و 668 جفت دستکش کار، 700 عدد روغن دان و کاتر فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

به‌گفته‌وی، راننده کامیون نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل‌داده‌شد.

سرهنگ پورغلامحسین، در پایان با تاکید بر اینکه ورود و توزیع محصولات قاچاق یک اقدام مجرمانه است که لازمه پیشگیری از آن برخورد قاطع پلیسدر کنار همکاری شهروندان در عدم خرید اجناس قاچاق می باشد تصریح‌کرد:از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای یپام/س

برچسب ها: توقیف ، قاچاق ، کشف ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.