سرافرازی خبر داد:

برخورد شدید 2 خودروی سواری در بزرگراه آزادگان/ سرنشینان جان سالم به در بردند

برخورد شدید پژو 206 و پیکان وانت در بزرگراه آزادگان، خسارت جانی نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که رانندگان خودروهای عبوری برخورد شدید 2 دستگاه خودرو را در بزرگراه دیدند با سامانه 125 تماس گرفته و این حادثه را اطلاع رسانی کردند، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 104 را ساعت 19:08 شب گذشته به بزرگراه آزادگان(مسیر جنوب به شمال)، نرسیده به بزرگراه فتح رهسپار کرد.

امیرعباس سرافرازی رئیس ایستگاه 104 آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با سه نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو پیکان وانت با یک نفر سرنشین در حال حرکت بودند که ناگهان به شدت با یکدیگر برخورد کردند و براثر شدت این حادثه خودرو سواری با جدول کنار بزرگراه برخورد کرده و به حالت نیمه واژگون قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه براثر این حادثه خودرو سواری دچار نشتی شدید بنزین شده بود، بیان کرد: خوشبختانه سرنشینان خودرو سواری قبل از رسیدن آتش نشان‌ها از خودرو خارج شده بودند و نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق هر 2 خودرو به منظور ایمن سازی محل حادثه، نشت بنزین از خودرو سواری را رفع کردند.

رئیس ایستگاه گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود و آتش نشان‌ها پس از تحویل محل حادثه به عوامل راهور، به مأموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار