عالمیان: شاهد اردوی خوبی در تهران بودیم

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: پیش از اعزام به مسابقات اتریش و سوئد شاهد اردوی خوبی در تهران بودیم که به آمادگی ما کمک زیادی کرد.

عالمیان : شاهد اردوی خوبی در تهران بودیمنیما عالمیان بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان  که این روزها در اردوی آماده سازی به سر می برد پیش از اعزام به اردوی آلمان با خبرنگار ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به گفت و گو پرداخت.

وی ابتدا و در خصوص اردوی ملی پوشان در تهران عنوان کرد :خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در تهران شاهد بودیم و توانستیم زیر نظر جمیل لطف اله نسب و رضا میر الماسی تمرینات خوبی را انجام دهیم. خوشبختانه وضعیت مناسبی داریم و اکنون هم برای اردویی دیگر به مدت 6 روز به آلمان می رویم تا با آمادگی بالا بتوانیم در مسابقات جهانی اتریش و سوئد حاضر شویم.

عالمیان در مورد سطح این بازی ها هم گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است زیرا بازیکنان مطرح زیادی از جمله بازیکنان چینی در آن حاضر می شوند. به طور کلی هر توری که در آن بازیکنان چینی حضور داشته باشند سطح بالایی دارد.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در پایان و در خصوص هزینه این مسابقات هم گفت:اردوی آماده سازی آلمان و تور سوئد بر اساس خواسته خودمان است و به همین دلیل هزینه آن را هم خودمان پرداخت می کنیم اما تور اتریش وضعیت متفاوتی دارد و هزینه آن بر عهده فدراسیون است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.