مشهد؛

پیگیری محیط زیست برای دستگیری متخلفین فیلم توله ببر بنگال

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: اخیرا درفضای مجازی فیلم توله ببربنگال منتشره شده است که از طریق پلیس فتا برای دستگیری متخلفین این مسئله را پیگیری میکنیم .

پیگیری محیط زیست برای دستگیری متخلفین فیلم توله ببر بنگالمدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  ،گفت: ما در فضای مجازی با فیلم توله ببر بنگال مواجه شدیم و از طریق پلیس فتا این مسئله را پیگیری میکنیم که این فیلم در چه زمانی اتفاق افتاده و به محض اینکه اطلاعات دقیق تری از طریق پلیس فتا دریافت کردیم اطلاع رسانی کامل خواهیم کرد.
حمید صالحی  با بیان اینکه از شهروندان و هم وطنان تقاضا داریم که در صورت مواجه شدن با چنین موضاعاتی قبل از تکثیر و انتشار فیلم آدرس دقیق از متخلفین پیدا کرده  افزود: فیلم را به محیط زیست منطقه خود تحویل بدهند تا بتوانیم با افراد که بر خلاف قانون عمل کردند برخورد شود و به مقام قضائی معرفی شوند.
 وی در ادامه خاطر نشان کرد: انتشار مواردی از این قبیل در فضای مجازی باعث شده تا متخلفین بلافاصله آثار خود را پاک کنند.
مدیرکل سازمان محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه این حیوانات به صورت غیر قانونی از کشورهای خارجی به داخل کشورآمده که باید به محل خود برگرداننده شوند گفت: نگهداشتن حیوانات وحشی در منازل باعث شده است که در بین افراد جایگاهی پیدا کنند واین امرقانونی نیست و میتواند علاوه بر خطری که برای خود و خانواده به همراه دارد مجازاتی هم از مقام قضائی داشته باشد.
صالحی از شهروندان تقاضا کرد از نگهداشتن حیوانات در منازل و باغات خود جلوگیری کنند و هم وطنان در سراسر کشور میتوانند با شماره 1540 تماس گرفته و جویای سوالات خود شوند.
انتهای پیام//ا.آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار