یاسوج؛

راهپیمایی 13 آبان نشان از روحیه ظلم ستیزی ملت ایران است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان و حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در آن بیانگر روحیه ظلم ستیزی و استقلال طلبی ملت ایران است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی در نشست ستاد برگزاری آیین یوم الله 13 آبان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هر سه رویداد تاریخی یوم الله 13 آبان شامل تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343، کشتار دانش آموزان در سال 1357و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 به عنوان حرکت های ارزشمند معنوی، انقلابی و سیاسی نقش مهمی در سرعت بخشی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه های دینی و نهضت عاشورا بوده و یکی از اصول مهم آن نیز مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان در سراسر دنیاست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملت ایران و مردم این استان همه ساله با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تنفر قلبی خود را از استکبار جهانی و جنایت های متعدد آن علیه مسلمانان اعلام می کنند.

محمدی عنوان کرد: قشرهای مختلف مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در تمامی صحنه ها حضور گسترده ای داشته اند و با شرکت پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری نیز یکبار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده و با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان می کنند.

وی ابراز داشت: فعالیت گروهک های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در کشورهای اطراف ایران یکی از توطئه های شوم دشمنان و به ویژه آمریکا برای مقابله با نظام و انقلاب است که به لطف الهی خنثی خواهد شد.

محمدی گفت: استکبار جهانی از هیچ توطئه و دسیسه ای برای ضربه زدن به کشور و ملت ایران دست برنمی دارد و به همین دلیل نیز باید بیش از پیش آگاه و هوشیار بود.

وی اظهار داشت: آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده پیشین ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه 12 آبان سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج و با حضور سخنران کشوری، مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم استان برگزار می شود.

محمدی افزود: برگزاری باشکوه این آیین به منزله تکریم و تجلیل از مقام والای روحانیت و علمای دینی است و انتظار می رود که مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در آن داشته باشند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.