کرمانشاه؛

تفاهم‌نامه همکاری مشترک آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی در چارچوب "سند ائتلاف نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان" و به منظور همکاری و هم افزایی ظرفیت های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه آسیب‌های اجتماعی و رفاه اجتماعی سیاست منسجمی را دنبال می‌کند.


دکتر امید قادری به ورود جدی دولت یازدهم در زمینه مسائل اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات غیرکارشناسانه ناهنجاری‌های اقتصادی و فرهنگی را ایجاد می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کارشناسان بهزیستی در سه بخش به انجام مداخلات لازم در حوزه آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند، افزود: یک بخش مربوط به پیشگیری از طریق ارائه آموزش‌ها است، بخش دیگر مداخلات تخصصی می‌باشد و از طرفی دیگر در زمان وقوع آسیب اجتماعی نیز مداخلات به موقعی انجام می‌گیرد.

قادری اضافه کرد: به علاوه متناسب با آسیب‌های اجتماعی رخ داده، حمایت‌های مالی، مشاوره‌ای و مددکاری لازم نیز از سوی کارشناسان بهزیستی صورت می‌گیرد.

این مسئول بیکاری، طلاق و اعتیاد را از مهمترین آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: متاسفانه آمار کودکان کار نیز رشد داشته و امیدواریم با راهکارهای تعریف شده، میزان این آسیب‌های اجتماعی کمتر شود.

سلیمان محبی مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، بر انجام آموزش‌های عملی تاکید کرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی مفید باشیم و با آسیب‌های نوپدید با ارائه راهکارهای جدید مقابله کنیم.
 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.