کلینتون: ترامپ به بیش از نیمی از آمریکایی‌ها توهین کرده است/ از کنگره می‌خواهم ازدواج همجنس‌گرایان را تصویب کند

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از رقیب انتخاباتی خود بشدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رویترز، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: دونالد ترامپ به بیش از نیمی از آمریکایی ها توهین کرده است.

هیلاری کلینتون در اظهاراتی در فلوریدا گفت: ما رئیس جمهوری نمی‌خواهیم که از دادگاه عالی بخواهد برابری در ازدواج را لغو کند. انرژی که ما اکنون در پویش خود می‌بینیم فقط برای این نیست که ما با چه چیزی مخالف هستیم، بلکه همچنین برای چیزی است که خواهان آن هستیم. ما دیدگاه مشترک داریم. سوای سیاست و حزب، امید به داشتن آمریکای همه شمول است که هر کس بتواند نقشی را ایفا کند 

وی افزود: ما می خواهیم به مردم احترام گذاریم نه این که به آنها توهین کنیم. دونالد ترامپ به بیش از نیمی از جمعیت ما توهین کرده است. به آمریکایی های آفریقایی تبار، لاتین ها، مهاجران، مسلمانان، زنان و بسیاری از افراد دیگر که معتقدند شما آینده مثبتی دارید، توهین کرده است. من با شما هم عقیده هستم که ما آینده مثبتی داریم و من به شما این وعده را می دهم که هر روز برای شما و دیدگاه مشترک ما درباره آمریکا تلاش خواهم کرد.

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا گفت: مهم نیست که رقبای ما چه کاری علیه ما انجام می دهند، ما از مسیر منحرف نخواهیم شد و می دانیم این انتخابات چقدر اهمیت دارد. ما سریعتر پیش می‌رویم؛ زیرا راهبرد دونالد ترامپ واقعا ساده است. آنها در این پویش انتخاباتی راهبرد خود را بیان کردند. 

کلینتون افزود: راهبردی که وی می خواهد با آن برنده شود این است که زنان خانه‌نشین شوند. جوانان در خانه بمانند و رنگین‌پوستان خانه‌نشین شوند. این تمام بخش پویش انتخاباتی وی بود. 

وی اعلام کرد: خبر خوب این است که جالب است بیش از بیست میلیون نفر تاکنون در این انتخابات رای داده اند. سه میلیون از این آرا مربوط به فلوریدا بود. شما با این تعداد آرا می بینید که مردم برای چیزی که واقعا باور دارند، می ایستند. بنابراین، اگر همه شما ، دوستان و خانواده ها و همکاران شما در روز انتخابات رای دهند، در هشتم نوامبر تاریخ ساز خواهیم شد. من می خواهم علاوه بر این که برای من رای می دهید، اعضای کنگره ما را دوباره انتخاب کنید. لطفا پاتریک مورفی را برای سنا انتخاب کنید.

هیلاری کلینتون گفت: من در سه مناظره به مدت چهار ساعت و نیم کنار دونالد ترامپ ایستادم که قطعا ثابت می‌کند قدرت بدنی انجام این کار (ریاست جمهوری) را دارم، اما بسیاری از حرف هایی که از او شنیدیم، الگوی منسوخ شده بود.

وی در اظهاراتی غیراخلاقی در دفاع از همجنس‌گرایان، افزود: دونالد ترامپ درباره «حقوق دگرباشان جنسی» سابقه وحشتناکی دارد. وی از دادگاه عالی می‌خواهد برابری در ازدواج (همجنس‌گرایان) را ملغی کند و دستور اجرایی رئیس جمهور اوباما برای محافظت از دگرباشان جنسی در برابر تبعیض را ملغی خواهد کرد.

نامزد انتخابات آتی آمریکا گفت: کاری که من به عنوان رئیس جمهور انجام خواهم داد این است که از کنگره خواهم خواست قانون برابری را (برای همجنس‌گرایان) تصویب کند.

هیلاری کلینتون در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: ما قانون اسلحه را اصلاح خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تفنگ در دست افراد نامناسب قرار گیرد تا اتفاقی که در اورلاندو روی داد دیگر روی ندهد. برخی از شما می دانید که این موضوع برای من واقعا مهم است. من به عنوان وزیر امور خارجه شما به صد و دوازده کشور سفر کردم. من دیدم چگونه با دگرباشان جنسی رفتار می شود. من معتقدم آمریکا باید الگو در این زمینه باشد.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: ترامپ فردی است که برای آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار تبعیض قائل است. وی ترجیح می دهد محصولات در جای دیگری به غیر از آمریکا تولید شوند. بنابراین ما کاری برای انجام دادن داریم. ما باید مطمئن شویم که همه بیایند و رای دهند. من انتظار دارم شما در آن روز برای آینده بهتر و آمریکای بهتر رای دهید. من نمی خواهم کسی نتیجه انتخابات را ببیند و دلسرد شود. من نمی خواهم مردم به خاطر این که وظیفه خود را انجام ندادند، ناراحت باشند. از همه شما می خواهم هر کسی را که می شناسید که فکر می کند به ترامپ رای دهد، دخالت کنید. ما باید هر کاری را برای آمریکای قویتر و بهتر انجام دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
از آقای ترامپ خواهش میکنم به مغزشان بیشتر فشار بیاورند و از خود بپرسند مشکل اصلی مردم جهان الان ازدواج همجنس گرایان است!؟ یا از خود بپرسند کدام پیامبر الهی ازدواج همجنسگرایان را تایید کرده که ایشان از این روش حمایت میکند؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
خانم کلینتون با اعمال انسانهای بی تدبیری مثل شما آینده خوبی در انتظار امریکا نیست و بزودی صدای اعتراض جهانی نسبت به رفتارهای نادرست شما بلند خواهد شد امریکا در آینده با چالشهای جدی مواجه خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
مرگ بر حامیان کودک کشهای سعودی و صهیونیستی. لکه های ننگ بشریت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
شما از حیوان پست تر ها اندازه ی خروس هم غیرت ندارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
خدایا .این دو نفر دیگر چه جانورهای هستند.
آخرین اخبار