فرماندار مهران:

پارکینگ بزرگ ۲۵۰ هکتاری در مرز مهران احداث می شود

فرماندار شهرستان مهران گفت: در شهر مهران ۲۵۰ هکتار زمین به منظور پارکینگ ۲۰۰ هزار خودرو سواری در ایام اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

پارکینگ بزرگ ۲۵۰ هکتاری در مرز مهران احداث می شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراد ناصری در گفت‌وگویی اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای استقبال از زائران اربعین حسینی در شهر مهران در حال تکمیل است.

وی گفت: از جمله موضوعاتی که در سال گذشته برای بسیاری از زائران مشکلاتی را ایجاد کرده بود کمبود پارکینگ در شهر مهران بود که این موضوع امسال ساماندهی شده است.

فرماندار شهرستان  مهران تصریح کرد: 250 هکتار زمین به منظور پارکینگ 200 هزار خودرو سواری در ایام اربعین حسینی در نظر گرفته شده است تا برای پارکینگ خودروهای سواری زائران با کمبود جا مواجه نباشیم.

ناصری بیان کرد: این مقدار زمین در نظر گرفته شده برای احداث پارکینگ در چند نقطه در داخل شهر و هچنین در خارج شهر جانمایی شده اند و تا اربعین آماده بهره برداری می باشند.

وی افزود: تلاش شده است در احداث این پارکینگ ها رعایت مسائل استاندارد را داشته باشیم تا زمینه خدمات رسانی هر چه مطلوب تر برای زائران فراهم شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار