ساری،

خونه به خونه آماده برای پیروزی در تبریز

دیدار تیم های خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز از سری مسابقات جام حذفی امروز در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دو تیم خونه به خونه و ماشین سازی ، ساعت 14 امروز در ورزشگاه تختی( باغشمال) تبریز در حالی به دیدار هم می روند که ماشین‌سازی اصلا حال و روز خوشی ندارد این تیم در لیگ برتر فوتبال برای پنجمین بار متوالی باخت تا در انتهای جدول باقی بماند.

از سویی دیگر در روزهای گذشته خبر اخراج رسول خطیبی از تبریز هم به گوش می رسد مسوولان باشگاه ماشین‌سازی هنوز تکلیف سرمربی را روشن نکردند و از طرفی تیم مصدومان زیادی دارد شرائطی که بازی را برای ماشین‌سازی تبریز سخت کرده است شاید کسب یک برد دلچسب اخراج خطیبی را کاملا منتفی کند.

در سوی دیگر این میدان ،خونه به خونه مازندران تیم متمول لیگ دسته اول یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است که قصد دارد در جام حذفی هم ماجرا جویی کند.

هدایت این تیم برعهده علیرضا مرزبان است و اکثر بازیکنان این تیم چهره‌های شناخته شده لیگ برتر در سالهای قبل هستند از پژمان نوری و مازیار زارع گرفته تا حنیف عمران زاده.

ماشین‌سازی در مرحله قبل جام حذفی با ۱۱ گل تیم اتحاد لردگان را شکست داد و خونه به خونه دو بر صفر از سد شاهین بندر عامری بوشهر گذشت.

ماشین‌سازی اکنون با ۶ امتیاز از ۱۰ بازی در رده شانزدهم لیگ برتر و خونه به خونه با ۲۲ امتیاز از ۱۱ بازی در رده دوم لیگ دسته اول جای دارد.

برنده این بازی در دور بعدی به مصاف برنده اکسین البرز و ذوب آهن که پنج شنبه 13 آبان برگزار می شود خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار