آبدانان؛

یادواره ای برای 40 دانش آموز شهید

یادواره شهدای دانش آموز آبدانان برگزار شد.

یادواره ای برای 40 دانش آموز شهیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره 36 هزار شهید دانش آموز کشور و 40 شهید دانش آموز شهرستان آبدانان در سالن شهید رسایی برگزار شد.

در این یادواره که با حضور رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام و جمعی از مسئولین محلی و خانواده شهدا و جانبازان برگزار شد با اجرای ویژه برنامه هایی همچون اجرای دکلمه، سرود و تشییع پیکر نمادین شهدا یاد و خاطره شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.

در حاشیه این یادواره، نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس و نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس افتتاح شد.

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید کاوه شهرستان آبدانان گفت: هر یک از پایگاه های مقاومت مدارس شهرستان، غرفه ای با موضوعات مختلف؛ فضای مجازی، میدان مین، شهدای هسته ای، روز عاشورا، حجاب و عفاف، ولایت و ... طراحی و اجرا کرده اند.

سرگرد پرویز رضوی گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در سالن شهید رسایی آبدانان برپاست و با برنامه ریزی که انجام شده، مدارس شهرستان را به این نمایشگاه دعوت کردم تا با آرمان های شهدا و نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

سرهنگ ناصری نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان ایلام نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در استان ایلام 355 شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس در جبه های حق علیه باطل حضور داشته و تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده اند که برای پاسداشت ارزش های انقلابی و نقش این شهدا، حدود یکصد برنامه و یادواره شهدا در استان ایلام اجرا می شود.

شهرستان آبدانان در فاصله 160 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام قرار دارد.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.