كرمانى مقدم: بى اخلاقى در فوتبال دوران ما نبود

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بى اخلاقى در فوتبال زمان ما نبود و اكنون بايد با اين مسائل برخورد شود.

مرتضی کرمانی مقدم در حاشیه مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد قهرمانی پرسپولیس در مسابقات جام باشگاه های آسیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: امیدوارم سهمیه باشگاه های ایران در آسیا بسیار زیاد شود چراکه ما این پتانسیل را داریم و می توانیم موفقیت های زیادی را کسب کنیم.

وی افزود: بی اخلاقی در زمان ما نبود و در  فوتبال حال حاضر نیر باید با برنامه ریزی با این موارد برخورد شود ، نبود هوادار در بازی ها حیف است،باید دنبال راهکارهای بهتری باشیم.

كرمانى مقدم درباره حضور نداشتن نماينده اى از باشگاه پرسپوليس گفت: چند نَفَر حضور داشتند. على پروين بزرگ تيم حضور داشت و شاگردان وى به خاطر حضور على آقا در اين مراسم شركت كردند. 

وى درباره اينكه جوانان و نوجوانان به جام جهانى صعود كردند اما تيم فوتبال المپيك ناكام است، گفت: خيلی خوشحالم كه تيم هاى جوانان و نوجوانان به جام جهانى رفتند . به نظرم بايد اين موضوع  را از ريشه درست كرد و شش ماه قبل از بازي ها مربى انتخاب نكنند و از همين الان برنامه ريزى برای سال های آتی كنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در مورد حضور بازیکنانی مانند گولچ در تیم خاطر نشان کرد: پیراهن پرسپولیس بسیار با ارزش است و باید بازیکنانی را به تیم دعوت کرد که شایستگی بسیار زیادی داشته باشند و بازیکنانی که بدون هدف در تیم قرار بگیرند کمکی به پیشرفت تیم نمی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار