ایلام؛

معرفی پژوهش های برتر و شاخص های استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: پژوهش های برتر و شاخص استان که از کیفیت محتوایی بالایی برخوردارند باید به همه معرفی شوند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حشمت اله عسگری اعلام کرد: این اقدام در راستای معرفی بیشتر فعالیت های پژوهشی انجام می گیرد تا فعالیت برتر مغفول نماند.

وی گفت : باید به سمت کیفی سازی آموزش برویم و بحث کیفیت را در پژوهش مد نظر قرار دهیم و از همه کسانی که در زمینه پژوهش های شاخص و ناب فعالیت می کنند و دانشجویانی که پایان نامه های بسیار خوبی ارائه می دهند حمایت کنیم.

وی افزود: رسالت دستگاه ها و دانشگاه ها با توجه به اعتبارات پژوهشی که در اختیار دارند انجام پژوهش های متناسب با حوزه کاری و معرفی پژوهشگران نمونه دستگاه است اما پژوهشگر برتر استان بر اساس آیتم ها و شاخص هایی که تعیین شده توسط کمیته معرفی و در هفته پژوهش مورد تقدیر قرار می گیرد.

عسگری  تاکید کرد : با توجه به وجود سامانه پژوهشی اولویت های تحقیقاتی هر دستگاه باید در سامانه ثبت شود و اعتبار سنجی مورد نیاز برای آن توسط کارگروه انجام گیرد.

وی اظهار کرد : اکنون مرکز شتابدهی در استان راه اندازی شده و باید استارتاپ هایی با محوریت آی تی، گیاهان دارویی و سلامت، گردشگری، اربعین و طرح اجتماعی مساله محور استان به صورت جدی وارد فعالیت شوند تا مرکز شتابدهی با رکود مواجه نشود.











انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، شاخص ، پژوهش ، معرفی ، عسگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.